וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג קטנוע התחזה לשליט וולט - חצה באדום וברח משוטרים

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 21:36

כתב אישום הוגש נגד יוסף מוחמד מנסור בן ה-21 מתל אביב שנתפס חוצה צומת באור אדום וברח משוטרים. הוא הואשם בסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה וחבלה בכוונה מחמירה. פרקליטות ת"א: "מעשיו מלמדים על זלזול בחיי אדם, הוא יצר סיכון ממשי לחיי השוטרים והנהגים בכביש"

תאונות דרכים בצפון: אוטובוס התדרדר במושב רכסים; אישה נהרגה בהתנגשות עם משאית בשלומי/איחוד הצלה, מדא

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד יוסף מוחמד מנסור בן ה-21 מתל אביב שנתפס חוצה צומת באור אדום וברח משוטרים. הוא הואשם בסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה וחבלה בכוונה מחמירה. לפי כתב האישום, מנסור רכב על קטנוע כשלוחית הזיהוי שלו הוסתרה על ידי ארגז של חברת השליחויות "וולט", על אף שהוא אינו עובד בחברה.

מכתב האישום עוד עולה לאחר שהצעיר חצה רמזור באדום ברחוב נחום גולדמן בתל אביב, הוא נסע מהר ונמלט משוטרים שהיו במקום וכרזו לו לעצור. בתוך כך הוא נסע על המדרכה ונגד כיוון התנועה, הוא סיכן נוסעים אחרים בכביש וכמעט גרם לתאונה קטלנית.

שליח וולט. יח"צ,
התחזה לשליח וולט/יח"צ

כשאופנוע משטרה הצליח להשיג אותו, מנסור התנגש בו בכוונה, על מנת למנוע את מעצרו. כתוצאה מכך שוטרים נפלו לכביש, והוא החל לברוח משם ברגל. שוטר שרדף אחריו רגלית תפס אותו מסתתר בחצר בית שהיה סמוך למקום. שוטר שנפל לכביש נחבל והובהל לחדר טראומה בבית החולים, שם אובחן עם שבר בירך.

בבקשת המעצר ציין עורך דין מתן מיטל כי "מעשיו כמתואר לעיל הינם נטולי רסן המלמדים על זלזול בחיי אדם, שכן במעשיו יצר סיכון ממשי לחיי השוטרים, לשלומם וכן לביטחונם של הנהגים והולכי הרגל בכביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully