וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך יממה: שלושה ניסיונות פיגוע ירי בשומרון

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 14:52

נהג ערבי-ישראלי נמלט מירי לעבר רכבו סמוך לצומת אבני חפץ. הלילה נפגע רכב מירי סמוך לכיכר אדם. לא היו נפגעים בשני המקרים, צה"ל פתח בסריקות אחר חשודים. ירי נוסף בוצע לעבר עמדה צבאית סמוך לכפר יעבד

במהלך הלילה התקבל דיווח על ירי לעבר עמדה צבאית סמוך לכפר יעבד שבמרחב חטיבת מנשה, אין נזק ואין נפגעים. כוחות צה"ל סרקו במרחב ואיתרו מספר תרמילים.

שלושה ניסיונות פיגוע ירי אירעו הבוקר (חמישי) והלילה בשומרון. בשלוש המקרים לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לכלי הרכב שנורו.

נהג ערבי-ישראלי נמלט מירי על רכבו סמוך לצומת אבני חפץ שבשומרון. כוחות צה"ל זיהו פגיעות ברכב ובמהלך סריקות אף איתרו תרמילים. נפתחו סריקות אחר חשודים.

הלילה בוצע ירי לעבר כלי רכב ישראלי בכיכר אדם שבחטיבת בנימין. גם במקרה הזה זיהו כוחות צה"ל פגיעות ברכב ואיתרו תרמילים. במהלך הלילה התקבל דיווח נוסף על ירי לעבר עמדה צבאית סמוך לכפר יעבד, ללא נזק או נפגעים.

אירוע ירי בכפר חווארה שבשומרון. 19 במרץ 2023. דובר צה"ל
זירת פיגוע הירי בחווארה, ראשון/דובר צה"ל

כוחות הביטחון חיסלו הלילה את המחבל אמיר חדיג'ה שירה לעבר יישובים ישראליים. יחידות של שב"כ, צה"ל ומג"ב פשטו על מבנה בכפר עזבת שופה שסמוך לטול כרם, שבו הסתתר המחבל, לאחר שהתקבלה "ידיעת זהב" בשב"כ.

הלוחמים כיתרו את המבנה, נכנסו לדירת המסתור, שם ירה המחבל לעברם. הכוןחות השיבו באש והרגו את המפגע. חשוד נוסף שהיה במקום הסגיר את עצמו. בנוסף, בפעילות נתפסו אמצעי לחימה, נשק מסוג M-16 והרכב ששימשו את המבוקש לביצוע פעולות הטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully