וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מועצת תלמידים בת"א הושעה כי השתתף בהפגנות: "מטילים מורא"

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 9:27

מועצת התלמידים הארצית השעתה את עומר בן אלחנן, תלמיד כיתה י"ב בישיבה התיכונית בר אילן המשמש כנציג מחוז תל אביב במועצה. הסיבה: מעורבותו במחאה נגד המהפכה המשפטית. הבוקר הוא יגיע לכיכר הבימה כדי לדבר עם מפגינים

בווידאו: הפגנה נגד המהפכה המשפטית מול ועידת מקרקעי ישראל/אורי סלע

יו"ר מועצת התלמידים בתל אביב עומר בן אלחנן הושעה אתמול (רביעי) ממועצת התלמידים הארצית בעקבות השתתפותו במחאות נגד המהפכה המשפטית. בן אלחנן, תלמיד כיתה י"ב בישיבה התיכונית בר אילן ונציג מחוז תל אביב במועצה, קיבל מכתב זימון לשימוע ובו נטען כי הוא הפר את ערכי האמינות והייצוגיות, כך לפי מועצת התלמידים הארצית, שעליהן אמונה המועצה בגלל מעורבותו בארגון המחאה. המקרה פורסם לראשונה ברשת ב'.

בן אלחנן צפוי להגיע הבוקר למחאה בכיכר הבימה ולדבר עם המפגינים. אלחנן עצמו הגיב וכתב בחשבון הטוויטר שלו על זימונו לשימוע: "ארגון שמתיימר להיות דמוקרטי, לא יכול להטיל מורא על אנשיו רק משום דעת מנהיגיו אינה עולה בקנה אחד עם דעתם של אחרים. בחרתי להיות חלק מהמאבק הזה, שנועד למנוע את גדיעת היסוד הדמוקרטי במדינה. אני מלא פליאה שהמועצה בחרה לדכא את מאבק הנוער בכל אמצעי העומד לרשותה. אני אומר לנוער בישראל - השמיעו את קולכם".

במינהל החינוך בעיריית תל אביב גיבו את התלמיד המוחה. "עומר, אנחנו איתך", נכתב בפוסט שפרסמו אתמול. "הופתענו לשמוע שעומר קיבל זימון לשימוע והדחה מתפקידו בגלל המעורבותו שלו בהפגנות. אצלנו בעיר מחנכים לדמוקרטיה. אנו מקדמים אקטיביזם ומעודדים את בנות ובני הנוער בעיר לפעול למען הערכים שחשובים להן ולהם ונמשיך להיות הגב של כל תלמיד ותלמידה בעיר ולקדם מנהיגות צעירה".

עומר בן אלחנן, יו"ר מועצת תלמידים במחוז תל אביב, בהפגנה. לפי סעיף 27 א', תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עומר בן אלחנן באחת ההפגנות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א'

במועצת התלמידים הארצית שזימנה את בן אלחנן לשימוע הגיבו: "המועצה היא הגוף הרשמי, הנבחר והמייצג היחיד של כל התלמידים והנוער בישראל. המועצה היא גוף ממלכתי ומבוססת על א-מפלגתיות, דמוקרטיה, שקיפות ואמינות ששומרים על ייצוג הקולות של כל התלמידים והנוער בישראל. במועצה חברים נציגים שהם בני נוער בלבד ורק להם זכות ההצבעה וההחלטה בכל פורום שהוא. למרות שנחשף הליך השימוע המקובל על פי תקנון העל של מועצות התלמידים בישראל, נמשיך לפעול באופן מקצועי והוגן ונשמור על פרטיות ההליך המתנהל כדי לשמור על כבוד חברי המועצה ועולם המועצות כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully