וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר יד לבנים טען: קברו של יוני נתניהו חולל; משרד הביטחון: "לכלוך ולא השחתה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 12:25

אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים, התראיין בתוכנית הבוקר של חדשות 12, וסיפר כי קברו של אחיו של ראש הממשלה חולל לפני כשבועיים. במשרד הביטחון טענו כי מדובר בחלק ממיזם זיכרון שבמסגרתו הוצב לב אדום על הקבר שהוריד כתמי צבע במקום

יוני נתניהו. GettyImages
יוני נתניהו/GettyImages

אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים, התראיין הבוקר (שלישי) בתוכנית הבוקר של קשת 12, והתייחס לחשש הגובר בנוגע לאי כיבוד טקסי יום הזיכרון הקרוב, בצל המחאה כנגד הרפורמה המשפטית. הוא אף חשף כי קברו של יוני נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה, חולל לפני שבועיים.

"אף אחד עוד לא יודע, גם לא משפחת נתניהו, אבל לפני שבועיים חיללו את הקבר של יוני, גיבור ישראלי שנפל על קידוש השם באנטבה. לאן הגענו?", ציין.

הוא סיפר על הפניות הרבות שמגיעות מכיוונן של משפחות שכולות, לקראת יום הזיכרון הקרוב: "אנחנו מקבלים יום-יום עשרות פניות לארגון יד לבנים ממשפחות שמבקשות שהשנה לא יהיו פוליטיקאים. בין משפחות שהילדים שלהן נפלו ביחד יש מלחמות, מאבקים, פוסטים אחד נגד השני. משפחות נקרעות, זה קרע נוראי".

עוד הוסיף כי "כמו שביום הזיכרון בכותל מגיעים הנשיא והרמטכ"ל, יכול להיות שצריך לאמץ את זה בהר הרצל ובבתי הקברות. שיגיעו הנשיא והרמטכ"ל. אני חרד גם לפוליטיקאים, לכבודם".

משרד הבטחון דחה את הטענה כי קברו של נתניהו הושחת וסיפק הסבר בעניין הלכלוך על הקבר: "מדובר באנשים שהניחו על הקבר לב אדום במסגרת מיזם זיכרון, ואותה אבן אדומה לכלכה מעט את הקבר בצבע אדום, במה שעלול להיראות כמו שפיכת טיפות אדומות על הקבר. במשרד הביטחון מבהירים כי לא מדובר בהשחתה של הקבר והצבע האדום נוקה כעבור זמן קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully