וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורגיה נכשלה והשלישייה הסוערת הסתיימה בכאוס, אלימות ומעצרים

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 0:18

סטיבן לופס ואנג'לה ואסקס צירפו אליהם למיטה את דלה דראפר. אבל כשהיא העליבה אותם השלישייה הזו הסתיימה באלימות, דריסה וזריקת אבנים. זה סיפורם

"עשיתי שלישייה עם החברה הכי טובה שלי"/Lena The Plug

בני הזוג סטיבן לופס ואנג'לה ואסקס רצו לגוון את חיי המין שלהם והחליטה לצרף אליהם למיטה את דלה דראפר. אלא שהמיני אורגיה הזו שהתקיימה בפלורידה הסתיימה באסון מוחלט ומעצר לאחר שדראפר העליבה את השניים וסיננה לעבר סטיבן שיש לו ז* קטן ולאנג'לה שיש לה כ* מסריח.

האירוע הזה התרחש ב-6.3 בדירתם של ואסקס ולופס, שטוענים שדראפר התנהגה כלפיהם ב"חוסר כבוד קיצוני" והם בתגובה ביקשו ממנה לצאת מהבית שלהם. היא לעומתם טענה שהשניים ניסו לשלוט בה מבחינה מינית בבית שלהם. המשטרה עצרה את לופס בן ה-31 ואת ואסקס בת ה-20 ובתחקור שלהם הם טענו שהם נמצאים בזוגיות פתוחה ולופס הכיר את דראפר במסגרת עבודתו כנהג מונית.

דלה דראפר. צילום מסך, צילום מסך
לא הפרטנרית האידיאלית לאורגיה. דלה דראפר/צילום מסך, צילום מסך

בחקירתה דראפר הודתה בפני השוטרים שהיא העליבה את השניים במהלך האקט המיני. אלא שלאחר מכן היא טוענת שהם היכו אותה ומשכו בשיערה וכשהיא ניסתה לעזוב את הבית, הם זרקו אבן כבדה על הרכב שלה.

הזוג מצידם טוען שדראפר סירבה לעזוב את הבית שלהם והיא לא הותירה להם ברירה אלא להוציא אותה בכוח - ממש להרים אותה ולהוציא אותה החוצה דרך הדלת של הבית. אחרי שהם עשו את זה, הם טוענים שדראפר נסעה ברוורס לכיוונם עם רכבה, פגעה בואסקס ואז לופס בתגובה זרק אבן דרך החלון של הרכב שלה.

עוד אורגיות שהסתיימו רע מאוד
שלושה גברים מתו אחרי שעשו אורגיה עם בחורה שאושפזה במצב קשה

נשכה וקרעה לבן זוגה את האשכים - כי סירב לעשות איתה שלישייה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
משתתפי השלשייה שסיימו במעצר. Monroe County Sheriff's Office, צילום מסך
ואסקס ולופס מימין/צילום מסך, Monroe County Sheriff's Office

בתקוןשרת המדוקמית דווח שוואסקס טוענת שלאחר מכן דראפר יצאה מהרכב שלה וניסתה להכות אותה באגרופה, אבל פספסה. לופס הואשם בכך שהוא זרק אבן על הרכב ואילו ואסקס הואשמה בהתנהגות פרועה אחרי שלפי החשד היא היכתה את דראפר. אגב, דראפר נעצרה יומיים לאחר מכן על פי הדיווחים משום שהיא היכתה את אביה של הילדים שלה עם אגרטל שהיו אבנים בתוכו. בקיצור, היא לא נשמעת כמו בחורה סימפטית לצרף לאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully