וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבא דרש תגובה מהדרג המדיני על הפיגוע במגידו - נתניהו וגלנט התעלמו

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 18:42

לצד הביקורת החריפה על הפריצה בגבול לבנון, גורמי ביטחון הביעו חשש מכך שבדרג המדיני החליטו להבליג על הפיגוע, שנבדק קשר בינו לבין חיזבאללה. לדבריהם, אם ישראל לא תגיב לאירוע, תהיה פגיעה קשה בהרתעה נגד ארגון הטרור ואיראן

הפיגוע בצומת מגידו: כל הפרטים על הפרשה הביטחונית החמורה/מערכת וואלה!

קהילת המודיעין עוד לא הכריעה לגבי זהות המחבל של הפיגוע בצומת מגידו ושולחיו, אך כבר החלו המחלוקות על תגובה אפשרית עליו. לצד הביקורת החריפה על פריצת הגבול הרגיש ביותר של מדינת ישראל עולות קריאות לתגובה נגד לבנון וחיזבאללה.

לדברי הגורמים, "מי ששולח מחבל מתאבד שמניח מטען רב עוצמה להרג המוני, מנהל סיכון מחושב, אבל גם מעוניין להתעמת עם ישראל. אם ישראל לא תגיב היא תייצר את התשתית לפיגוע הבא. אם לא תגיע תגובה זו תהיה פגיעה קשה בהרתעה נגד חיזבאללה ואיראן".

כל הפרטים על הפרשה הביטחונית החמורה 15 במרץ 2023. מערכת וואלה!, אתר רשמי
מעצר הנהג שהסיע את המחבל של הפיגוע במגידו, יום שני/אתר רשמי, מערכת וואלה!

"שמענו השבוע את נסראללה מדבר בפומבי על המחלוקות בישראל", אמרו גורמי ביטחון, "זאת אומרת שהמחלוקת הפנימית לא רק מחלישה אותנו פנימית אלא גם אזורית, וראש הממשלה בנימין נתניהו לא יכול להתעלם מזה אחרת זה יסדוק עוד יותר את ההרתעה. מי ששלח מחבל מתאבד תוך חציית גבול לבנון מוכן להתעמת איתך ישירות. זה מחייב תגובה".

מדובר צה"ל נמסר: "יובהר כי הפרסומים באשר למחלוקת בין הדרג הצבאי לדרג המדיני בנוגע לאפשרויות התגובה על הפיגוע בצומת מגידו וכן בנוגע לעיתוי הפרסום - משוללים כל יסוד. הדרג המדיני והצבאי מקיימים ביניהם קשר הדוק ועובדים בתיאום מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully