וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מפרוץ מגפת הקורונה: סין תנפיק שוב ויזות בינלאומיות

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:54

עשרות מיליוני תיירים בינלאומיים הגיעו לסין מדי שנה לפני המגפה, ותעשיית התיירות נפגעה קשות מהמגבלות. הסרתן היא צעד משמעותי לקראת חידוש החיים הנורמליים בסין שלאחר המגפה

בווידאו: סין פתחה את גבולותיה לעולם/רויטרס

סין מתכוננת להנפיק שוב ויזות לתיירים זרים, לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה לפני שלוש שנים. ההקלה המשמעותית על ההגבלות פורסמה לאחר שבייג'ינג הכריזה ניצחון על הווירוס ונסוגה מאסטרטגיית אפס קורונה, שפגעה חמורות בכלכלה.

ויזות שהונפקו לפני שסין סגרה את גבולותיה לעולם ב-28 במרץ 2020, יכובדו החל מ-15 במרץ. כניסה לסין ללא ויזה תתחדש גם כן לאוניות שיט תענוגות בשנגחאי והיינאן. קבוצות מאורגנות מהונג קונג וממקאו יוכלו להיכנס לסין ללא ויזה, ומשרדי הקונסוליה הסינית מחוץ למדינה יחדשו את תהליך הנפקת הוויזות.

הסרת המגבלות על כניסה לסין היא צעד משמעותי לקראת חידוש החיים הנורמליים בסין שלאחר המגפה. עשרות מיליוני תיירים בינלאומיים הגיעו לסין מדי שנה לפני המגפה, ותעשיית התיירות נפגעה קשות מהמגבלות.

סין פתחה גבולות לאחר שלוש שנים של קורונה. רויטרס
פתיחת גבולות בסין/רויטרס
סין פתחה גבולות לאחר שלוש שנים של קורונה. רויטרס
פתיחת גבולות בסין/רויטרס
סין פתחה גבולות לאחר שלוש שנים של קורונה. רויטרס
פתיחת גבולות בסין/רויטרס

כעת, עם פתיחת הגבולות, סין מצפה לזינוק בכניסות של תיירים בינלאומיים. אזרחים סינים גם יוכלו לנסוע בקבוצות מאורגנות ל-60 מדינות, לעומת 20 קודם לכן.

סין דיווחה כי התמ"ג שלה ב-2022 צמח ב-3% בלבד, הנתון הגרוע ביותר מזה מחצית המאה. השנה, סין הציבה יעד של צמיחה בת 5% על רקע התייצבות הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully