וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 אסירים פלסטינים נמלטו מבית מעצר בחברון - שניים מהם נתפסו

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 9:43

האסירים שנמלטו נאשמים בעבירות סמים ורצח, משפחותיהם של שניים מהם הסגירו אותם. הרשות לא פנתה לישראל לסיוע במצוד. לאחר הבריחה, אחד מהנמלטים פרסם סרטון ובו הכחיש את המיוחס לו והודה לחבריו על התמיכה

בווידאו: 6 אסירים נמלטו מבית המעצר בחברון הפלסטינית/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שישה אסירים נמלטו אתמול (שני) מבית מעצר אלקלעה בחברון, דובר המשטרה הפלסטינית פרסם את שמותיהם והעבירות אותן ביצעו, בין היתר, עבירות של רצח וסמים. הדובר קרא לאזרחים לדווח אם נתקלו בהם, ובינתיים נפתח אחריהם מצוד.

המשטרה הפלסטינית לא פנתה בבקשת סיוע לרשויות הישראליות והנחת המוצא היא כי האסירים שוהים בשטחי הרשות הפלסטינית. הערב נתפסו שניים מהאסירים הנמלטים על ידי משטרת חברון, לאחר שמשפחתם הסגירה אותם. במהלך היום פורסם סרטון ברשתות הפלסטיניות של אחד האסירים לאחר הבריחה, ובו הוא הודה לחבריו ולמשפחתו על התמיכה בו ודחה את האישום נגדו בגין רצח.

6 אסירים נמלטו מבית המעצר בחברון הפלסטינית. ללא, אתר רשמי
האסירים שנמלטו/אתר רשמי, ללא

בינואר האחרון הודיעה הרשות הפלסטינית על הקפאת התיאום הביטחוני עם ישראל, בעקבות מבצע בג'נין, בו נהרגו עשרה פלסטינים מאש צה"ל. דוברו של יו"ר הרשות אבו מאזן הוסיף כי ברשות יפנו למועצת הביטחון של האו"ם. "הנשיא עבאס קורא לפגישת חירום של כל הפלגים כדי להסכים על חזון משותף להתמודדות עם התוקפנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully