וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: "אצבע משולשת היא זכות אלוהית"

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 12:20

שופט בקנדה דחה תביעה נגד אדם שהואשם בהטרדה של שכנו בפרבר במונטריאול. "אני רוצה להיות ברור: אצבע משולשת היא אינה פשע", הוא כתב בהחלטה. "זאת זכות אלוהית, מוגנת בחוקה, שניתנת לכל קנדי"

אצבע משולשת היא מחווה מעליבה וגסת רוח, אך היא בהחלט חוקית - כך קבע בית משפט בקנדה בחודש שעבר.

בפסיקה בת 26 עמודים, השופט דניס גליאטסאטוס דחה את התביעה נגד אדם שהואשם בהטרדה של שכנו בפרבר במונטריאול. "אני רוצה להיות ברור: אצבע משולשת היא אינה פשע", הוא כתב בהחלטה מ-24 בפברואר. "זאת זכות אלוהית, מוגנת בחוקה, שניתנת לכל קנדי", הוא הוסיף.

החוקיות של האצבע המשולשת נבחנה לאחר מריבה בן שני שכנים במאי 2021. על פי מסמכי בית המשפט, מייקל נקצ'ה היה מחוץ לביתו כשניל אפשטין עבר בסמוך. נקצ'ה האשים את אפשטין בכך שנעץ בו מבטים ועשה מחוות מאיימות לעברו, כמו אצבע משולשת ותנועה שמורה על חיתוך הגרון.

אילוסטרציה. ShutterStock
לא פשע/ShutterStock

אפשטין הודה כי קילל את שכנו ועשה לו אצבע משולשת, אך העיד כי היה זה נקצ'ה שנעץ בו מבטים וכינה אותו "משוגע", לצד עלבונות נוספים. אפשטין הכחיש כי עשה מחוות פיזיות שמתפרשות כאיום על חיים. נקצ'ה התקשר למשטרה שעצרה את אפשטין בגין הטרדה פושעת ואיום במוות. שני השכנים כבר רבו בעבר, וזאת לא היתה הפעם הראשונה שהמשטרה הגיעה ליישב את ההדורים.

השופט קבע כי "להעליב מישהו זה אינו פשע. התובעים אולי נעלבו, אבל למשטרה ולמוקד החירום יש עניינים חשובים יותר לטפל בהם", הוא כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully