וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסלמה בשטחים: שלושה מחבלים חוסלו לאחר שירו לעבר עמדה צבאית בשומרון

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 7:30

במהלך פעילות יזומה של גולני סמוך לצומת ג'ית, אש נפתחה לעבר עמדה צבאית. לוחמים השיבו בירי ופגעו בחמושים. לאחר מכן, אחד מהם הסגיר את עצמו והוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון. לא היו נפגעים בקרב החיילים. שלושה רובי M-16, אקדח ומחסניות הוחרמו

בווידאו: תיעוד מחילופי אש בין צה"ל למחבלים בג'נין/מתוך רשתות חברתיות

שלושה מחבלים נורו למוות הבוקר (ראשון), לאחר שפתחו באש לעבר עמדה צבאית סמוך לצומת ג'ית שבשומרון. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון. חמוש נוסף הסגיר את עצמו והועבר לחקירה. האירוע החל כשכוח של חטיבת גולני ביצע פעילות יזומה באזור, אז ירו המחבלים לעבר העמדה. הלוחמים השיבו באש ופגעו בחמושים. לאחר מכן נמצאו עליהם שלושה רובים מסוג M-16, אקדח ומחסניות.

פעילות לוחמי יחידת אגוז, שייטת 13, סיירת גולני ויחידת מרעול על הכפר יעבד בצפון השומרון 10 באפריל 2022. דובר צה"ל
3 מחבלים נורו למוות בשומרון/דובר צה"ל

בשבוע שעבר אירע ניסיון פיגוע בחווה חקלאית בשומרון. מתחקיר האירוע עולה כי בעל החווה, הנמצאת ליד היישוב מעלה שומרון שבאזור קלקיליה, זיהה מחבל חמוש בשני סכינים מתקרב לעברו. הוא צעק לו לעצור, אך זה התקדם תוך שהוא צועק "אללה אכבר" - ונורה למוות. בכליו של המפגע אותרו שני מטעני חבלה מאולתרים. לזירה הוקפצו כוחות צבא וחבלני משטרה. לא היו נפגעים מלבד המחבל.

עוד עלה מהתחקיר כי המחבל הגיע לשטח החווה לפנות בוקר, נכנס לאוהל בו ישנו כמה מתנדבים בחווה והתקרב לאחד מהם. האחרון התעורר, הבחין במחבל, הדף אותו ורץ לאוהל הנוסף כדי להזהיר את שאר הנוכחים. לאחר מכן המחבל התקדם לעבר בית מגוריו של בעל החווה ומשפחתו, השליך כמה מטענים מאולתרים במרכזה, אלו התפוצצו והעירו את בעל המקום שיצא למרפסתו וירה בו למוות. הבוקר פשטו כוחות צה''ל על ביתו של המחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully