וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירוע משמעותי לכלכלה": צוות ייעודי יוקם לבחינת השלכות קריסת בנק SVB

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 2:13

חבריו, ביניהם נציגים ממשרד האוצר ובנק ישראל, יחתרו לקבלת נתונים רלוונטיים ממוסדות פיננסיים בארה"ב - על מנת לאמוד את מידת השפעת קריסת הבנק האמריקני על הכלכלה הישראלית. "המדינה תעמוד לימין ההייטק ותסייע לה בצליחת המשבר", טען שר האוצר בצלאל סמוטריץ'

בווידאו: בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ' מציגים את התוכנית לטיפול בהתייקרויות במשק/מערכת וואלה!

צוות ייעודי לבחינת השלכות קריסת הבנק האמריקני SVB יוקם על ידי משרד האוצר, בנק ישראל, הרשות לניירות ערך ורשות החדשנות, כך נמסר אתמול (שבת). זאת, בהוראת שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ובעקבות ההשפעה הפוטנציאלית על חברות הייטק ישראליות - וכפועל יוצא על הכלכלה הישראלית.

הצוות, בראשות מנכ"ל משרד האוצר עו"ד שלומי הייזלר, יורכב מנציגי משרד האוצר, בנק ישראל, רשות ניירות ערך ורשות החדשנות. עוד נמסר כי לצורך קבלת הנתונים הרלוונטיים וניתוח ההשפעה האפשרית על המשק הישראלי, חבריו צפויים ליצור קשר עם חברות ההייטק המקומיות, וכן עם הקרנות והמוסדות הפיננסיים בישראל ובארצות הברית. ככל שיידרש, יגבש הצוות תכנית במטרה לספק מענה לחברות הישראליות.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מציג את תקציב המדינה והתוכנית הכלכלית לשנים 2023-2024, באולם בבניין ג'נרי, בנק ישראל 7, ירושלים. רוני כנפו
בהוראתו, יוקם צוות ייעודי לבחינת השלכות קריסת בנק SVB. שר האוצר סמוטריץ'/רוני כנפו

"קריסת הבנק היא אירוע משמעותי הן לכלכלה האמריקאית והן לכלכלה הישראלית", נמסר מטעם שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. "הבטחנו לפעול לכך שהכלכלה הישראלית תהיה אי של יציבות וודאות במים הכלכליים הסוערים בעולם, וכך נעשה. מדינת ישראל תעמוד לימין תעשיית ההייטק המקומית ותסייע לה לצלוח את המשבר ולהמשיך את תנופת הפיתוח והעשיה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully