וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ועמית התנשקו בזמן שפונו מאיילון החסום: "מאמינים באהבה, לא באלימות"

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 18:42

שני גברים תועדו מתנשקים במהלך המחאות נגד המהפכה המשפטית, בעוד השוטרים מנסים להפריד ביניהם ולפנות אותם. בשיחה עם וואלה! הם משחזרים את האירוע, שעורר הדים רבים: "שוטרים ניסו לפרק בינינו באלימות רבה, אז התנשקנו - יש משמעות רבה למה שעשינו"

בווידאו: "מאמינים באהבה ולא באלימות": הזוג שהתנשק במהלך החסימות באיילון/אלכס פרפורי

אור קרתי ועמית לוקשינסקי, שני גברים בני 22 ו-31 מתל אביב שהשתתפו היום (חמישי) בחסימת נתיבי איילון במחאה על המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה, תועדו כשהם מתנשקים בזמן שהשוטרים מנסים לפנות אותם מהכביש. בשיחה עם וואלה הם משחזרים את האירוע, שעורר הדים רבים.

"היינו בחסימה באיילון קו ראשון, כולנו התיישבנו ושילבו ידיים. כשהיינו ישובים אמרנו אחד לשני שאם ינסו להפריד בינינו או להקים אותנו נתנשק - וזה מה שקרה", סיפר אור. "שוטרים באו מכל הכיוונים ובאלימות רבה ניסו לפרק בינינו, אז התנשקנו. מחצו אותנו לרצפה, קיללו ושרטו אותנו".

לדברי אור, לצעד שעשו השניים יש משמעות רבה. "הראינו במה אנחנו מאמינים - באהבה, לא באלימות. לא פחדתי כי היינו ביחד".

"מאמינים באהבה ולא באלימות": הזוג שהתנשק במהלך החסימות באיילון. אלכס פרפורי, צילום מסך
"מאמינים באהבה ולא באלימות": הזוג שהתנשק במהלך החסימות באיילון/צילום מסך, אלכס פרפורי

אלפים הפגינו היום נגד הממשלה בעשרות יישובים וערים ברחבי הארץ, ומשעות הבוקר נחסמו כבישים שונים ונרשמו שיבושי תנועה רבים. זאת, ברקע המשך החקיקה בכנסת של סעיפי הרפורמה במערכת המשפט. לפחות 20 מפגינים נעצרו לאורך היום בחשד להפרות סדר. במהלך ההפגנות דווח על מעצרים אלימים של מפגינים. שוטר פרק את הכתף ופונה לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר.

המפגינים חסמו נתיבים מרכזיים בכביש החוף, בכביש 6, באזור השרון, בירושלים ובתל אביב - שם ירדו המוחים לנתיבי איילון, פתחו בצעדה והתעמתו עם שוטרים. המפגינים שרו לעבר השוטרים "איפה הייתם בחווארה"; מכת"זית הגיעה למקום, והמוחים שמו עליה פרחים - אחרי שניסו לחסום את הדרך של המכת"זית. המשטרה פינתה את המפגינים לאחר כשעתיים והנתיבים נפתחו לתנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully