וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב באר שבע בן 27 יואשם בביצוע מעשה מגונה בנערה שהטריד מינית ברשת חברתית

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 0:00

החקירה נגד הצעיר נפתחה לאחר שאמה של בת ה-12 התלוננה כי אדם שלא הכירה יצר קשר עם בתה ברשת חברתית וקיים איתה שיחה בעלת אופי מיני. זהותו אותרה והוא נעצר יום לאחר מכן. מהחקירה עלה כי הוא פעל בשיטתיות לצורך איתור קורבנותיו ברשתות החברתיות

בווידאו: 15 שנות מאסר לצעיר מבאר שבע שהורשע בעבירות מין בילדים/יואב איתיאל

כתב אישום יוגש מחר (חמישי) נגד תושב באר שבע בן 27 החשוד שקיים שיחה בעלת אופי מיני ברשת חברתית עם נערה בת 12, תושבת הדרום. בכוונת המשטרה לבקש את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

החקירה נפתחה במשטרה בעקבות תלונה מצד אמה של הנערה בתחילת חודש שעבר. לדבריה, אדם אותו לא הכירה התקשר לטלפון הסלולרי של בתה וקיים איתה שיחה בעלת אופי מיני באמצעות הרשת החברתית.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
המשטרה תבקש לעצור את הצעיר עד תום ההליכים נגדו. ניידת/שלומי גבאי

האם הזעיקה את השוטרים, שאיתרו את זהות החשוד ועצרו אותו יום לאחר השיחה עם הנערה. עם התפתחות החקירה עלה כי מדובר בחשוד הפועל בשיטתיות ובדפוס התנהגות עקבית, תוך איתור קורבנותיו לפי תמונות פרופיל בוואטסאפ. לאחר שהיה מתחבר לקבוצות משותפות של קטינים, היה יוצר קשר ישיר עמם, פוגע בפרטיותם ומטריד אותם מינית תוך ביצוע עבירות של מעשה מגונה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט ובתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הוארך מעצרו וזאת עד מחר לצד הגשת הצהרת תובע כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully