וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירות ארה"ב מזהירה מפיגוע טרור ברכבת התחתית בבריסל - היום

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 13:04

המשטרה הבלגית זיהתה אי-מייל שבו אדם איים לבצע מתקפה ברכבת התחתית של בריסל במרכז העיר. המשטרה ערכה חיפושים אתמול ברכבת התחתית, אך לא מצאה "שום דבר חשוד". משרד התובע הציבורי פתח בחקירה

שגרירות ארצות הברית בבריסל, בירת בלגיה, פירסמה היום (רביעי) התרעה ביטחונית המזהירה מפני מתקפת טרור אפשרית במערכת הרכבת התחתית ביממה הקרובה. משטרת בריסל הגבירה את אמצעי הביטחון בתגובה לאיום במתקפה היום - 8 במרץ. תחנות הרכבת התחתית נותרו פתוחות בעיר, אישרה חברת התחבורה MIVB.

המשטרה זיהתה אתמול אי-מייל שבו אדם איים לבצע מתקפה ברכבת התחתית של בריסל במרכז העיר. המשטרה פדרלית אישרה את הדיווח. "אנחנו מתייחסים ברצינות לאיום הזה, כמו לכל איום אחר", נמסר מהמשטרה הפדרלית. "משום כך נשמור על ערנות גבוהה היום. משטרת הרכבות ואזורים שונים בבריסל יהיו בכוננות גבוהה". רמת איום 2 לא השתנתה לעת עתה.

התרעה של שגרירות ארה"ב בבריסל, בלגיה. טוויטר, צילום מסך
האזהרה האמריקנית/צילום מסך, טוויטר
זירת פיגוע דקירה בבירת בלגיה, בריסל, 20 בנובמבר 2018. רויטרס
זירת פיגוע דקירה בבריסל, 2018/רויטרס

משרד התובע הציבורי של בריסל פתח בחקירה, על פי דיווח באתר HLN. "הסיכוי למתקפה הוא נמוך. משרד התובע הציבורי לא ימסור עוד פרטים", אמר וילמיאן ברט, דובר המשרד. חיפושים נערכו אתמול ברכבת התחתית, אך לא נמצא "שום דבר חשוד", דיווחה המשטרה הפדרלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully