וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בשדרות: הורים דרשו לבטל הצגה בשל השתתפות של גברים ונשים יחד

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 12:55

הצגת הילדים "מחסן השטוזים של דתיה", בה משתתפים גברים ונשים יחד בוטלה בשל לחץ של הורים לילדי גנים תורניים, ורב העיר שדרות. הביטול גרר תגובות זועמות מצד תושבים בעיר: "הגזמה דתית, זו הצגה מקסימה ותמימה לקטנטנים". העירייה: "ההצגה בוטלה בגלל חוסר תיאום ציפיות"

סערה בשדרות לאחר שהצגת ילדים בה מופיעים גברים ונשים יחד, בוטלה בשל לחץ של הורים לילדי גנים תורניים בעיר. ההורים התנגדו לקיום ההצגה מול ילדיהם, בטענה כי מדובר במופע מעורב. ביטול ההצגה עורר תגובות זועמות מצד תושבים בעיר.

כבר בשבוע שעבר בוטלו בעיר שתי הצגות נוספות של המופע, "מחסן השטוזים של דתיה" בגלל דרישות ההורים של ילדי הגנים התורניים, שדרשו לבטלה בטענה כי היא אינה מתאימה לאורח חייהם של הילדים, משום שמופיעים בו גברים ונשים יחד.

"הרב המקומי החליט שההצגה לא מתאימה לאורח חייהם של ילדי הגנים הדתיים", אמר תומר, תושב העיר. "ככה הפסדנו פרנסה, והילדים הפסידו הצגה מקסימה ותמימה לקטנטנים עם חרוזים ושירים של דתיה בן דור. כנראה שלשיר יחד, בנים ובנות, לא מתאים להם". תושב נוסף זעם על ביטול ההצגה והוסיף כי מדובר ב"הגזמה דתית". "מדובר בגנים ששייכים לגרעין התורני בעיר", אמר. "אני חושב שהיו צריכים לתת את הצגה לכל הגנים, אך ההורים שם התנגדו".

ההצגה מחסן השטוזים של דתיה. תאטרון אורנה פורת, אתר רשמי
מתוך ההצגה "מחסן השטוזים של דתיה", אורנה פורת/אתר רשמי, תאטרון אורנה פורת

מעיריית שדרות נמסר בתגובה כי ההצגה בוטלה עקב "חוסר תיאום ציפיות מספק מול מספר גנים תורניים והוריהם, לגבי הצגה שאינה מותאמת לאורח חייהם של הילדים". בעירייה הוסיפו כי עבור ילדי הגנים התורניים הוזמנה הצגה אחרת, בעוד שלילדי גנים אחרים תוזמן ההצגה המקורית. כמו כן, הודיעה העירייה כי תפצה את תיאטרון "אורנה פורת" על ביטול ההצגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully