וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים נעצר בחשד שדרך על ראשה של אשתו ותקף אותה עם מקל

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 11:45

הגבר, בשנות ה-40 לחייו, הועבר לחקירה, ומעצרו הוארך בחמישה ימים. מהחקירה עולה, כי מלבד בת זוגו, תקף החשוד גם את בנו והשליך אותו על הרצפה. האישה והילד נחבלו

תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו נעצר אמש (שלישי) בחשד שתקף את אשתו ובנו. מחקירת המשטרה עולה כי החשוד תקף את בת זוגו באמצעות מקל, דרך על ראשה ובנוסף, תקף את ילדו והשליך אותו על הרצפה. כתוצאה מהמקרה, האישה והילד נחבלו.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת שפט והיום, בדיון בבית המשפט, הוארך מעצרו בחמישה ימים, לטובת המשך החקירה.

ניידת שיטור עירוני של המשטרה. ראובן קסטרו
אלימות ביום האישה. ניידת משטרה/ראובן קסטרו

לפני שבוע גבר כבן 40 נהרג בהתנגשות רכבו בקיר סמוך לקבר רחל שבבית לחם, לאחר שעל פי החשד הצית את דירתה של גרושתו בשכונת גילה בירושלים. האישה, בשנות ה-30 לחייה, פונתה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

על פי עדויות, הגבר שפך דלק על האישה והדירה, הצית אותה וברח. האישה השתחררה והתחילה לצרוח בחדר המדרגות, התפרצה לאחת הדירות וצרחה, "שרפו אותי, שרפו אותי". בעל הדירה רץ לשמע צעקותיה וראה אותה בוערת, עם חבל תלייה מסביב לצוואר. רגעים לפני שהורדמה, אמרה לצוותים הרפואיים ולשכנים שטיפלו בה: "הגרוש שלי שרף אותי".

שלשום נעצרו תושבי אשדוד, אימו של ילד בן 10 ואביו החורג, בחשד למעשי אלימות כלפי בנם. השניים נעצרו בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על סימני חבלה על גופו של הילד, בזמן שהגיע לבית הספר.

מחקירת המשטרה עלה החשד כי אמו של בן ה-10 נהגה כלפו באלימות ואביו החורג צפה במתרחש מבלי לפעול למניעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully