וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסה להצית את דירתה של גרושתו, ונהרג כשהתנגש עם רכבו בקיר בירושלים

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 13:05

אישה בשנות ה-30 לחייה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, לאחר שעל פי החשד בן זוגה לשעבר הצית את דירתה ונמלט. תוך כדי ניסיון ההימלטות, התנגש הגבר, כבן 40, עם רכבו בקיר סמוך לקבר רחל ונהרג. שכנים סיפרו כי האישה צעקה: "הגרוש שלי שרף אותי"

רכב התנגש בקיר, סמוך לקבר רחל, ירושלים, 1 במרץ 2023. תיעוד מבצעי, מד"א
זירת התאונה, סמוך לקבל רחל, היום/מד"א, תיעוד מבצעי

גבר כבן 40 נהרג היום (רביעי) בהתנגשות רכבו בקיר סמוך לקבר רחל שבבית לחם, לאחר שעל פי החשד הצית את דירתה של גרושתו בשכונת גילה בירושלים. האישה, בשנות ה-30 לחייה, פונתה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

פראמדיק מד"א יושי עמית וחובש רפואת חירום חיים ישראלי סיפרו כי הנהג היה לכוד מחוסר הכרב בתוך רכבו. "מיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש. המשכנו את הטיפול הרפואי גם לאחר החילוץ, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

במקביל, חובש מד"א משה חמד וחובשת רפואת חירום במד"א ציפי צייגרמן סיפרו כי הגיעו לדירה שהוצתה, ברחוב המרגלית בירושלים, וגילו את האישה עם כוויות רבות בגופה. "הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן חמצן ונוזלים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא במצב קשה".

בני הזוג הגרושים, הם חסידי חב"ד, שעברו להתגורר בישראל לאחרונה. הילדים לא היו בבית בכלל - עדיין במסגרות החינוכיות. מספרים על משפחה שקטה וגירושין טובים. האבא היה מבקר את הילדים מדי פעם.

על פי עדויות, הגבר שפך דלק על האישה והדירה, הצית אותה וברח. הבית לא נדלק. היא השתחררה והתחילה לצרוח בחדר המדרגות. התפרצה לאחת הדירות וצרחה, "שרפו אותי, שרפו אותי". בעל הדירה רץ לשמע צעקותיה וראה אותה בוערת, עם חבל תלייה מסביב לצוואר. רגעים לפני שהורדמה, אמרה לצוותים הרפואיים ולשכנים שטיפלו בה: "הגרוש שלי שרף אותי".

אחת השכנות סיפרה: "ראיתי אותה כולה שרופה שחורה, ומטפלים בה. לא הכרתי אותה אבל היא דיברה רוסית ולא הרבה זמן גרה פה. תמיד עם הילדים. אף פעם לא היו בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully