וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסים למסעדה - ויורים מטווח אפס: תיעוד חיסול העבריין הבכיר בלב קניון במקסיקו

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 15:02

בסרטם של אלי סניור והבמאית טל מיכאל נחשפים לראשונה הרגעים שקדמו לחיסול כמו גם את קרב היריות מחוץ למסעדה בה ישב בן סוטחי המכונה "ג'וני בן". בתיעוד נראים המתנקשים יורים בשוטרים שהוצבו במקום ונכנסים לקניון. בהמשך הם מחסלים את סוטחי וחברו אלון אזולאי. צפו

בווידאו:חיסול העבריין בן סוטחי בקניון במקסיקו/חדשות 13

העבריין בן סוטחי המכונה "ג'וני בן" נורה למוות לפני שלוש וחצי שנים, כשישב במסעדה בקניון במקסיקו סיטי. בסרטם של ראש דסק פלילים בחדשות 13 אלי סניור והבמאית טל מיכאל, שישודר מחר ב-21:15 בערוץ 13, נחשפים לראשונה הרגעים שקדמו לחיסול כמו גם את קרב היריות מטווח אפס.

בתיעוד נראים המתנקשים יורים בשוטרים שהוצבו מחוץ למסעדה ונכנסים לקניון. סוטחי וחברו הטוב אלון אזולאי נמצאים בו בעת בפגישה עסקית עם אישה בלונדינית בתוך המסעדה - כשהם לא יודעים שהמתנקשים עושים דרכם אליהם. החולייה מגיעה אל השניים - ויורה בהם מטווח קצר.

סוטחי נחשב לעבריין בעל מעמד משמעותי בסצינת הפשע של מדינת ישראל. הוא עלה לכותרות בתחילת שנות ה-2000 לאחר שנדון ל-17 שנות מאסר, אבל אז הצליח בדרך מתוחכמת ובאמצעות שוטר מושחת לברוח מהכלא ולהשתקע במקסיקו. שם, הוא הפך לאגדה בעולם הפשע המקומי ואף רקם קשרים עם הקרטלים הגדולים במדינה.

במשך שנים משטרת ישראל ניהלה מרדף אחריו, עד שבשנת 2004 היא הצליחה ללכוד אותו והוא הוחזר להמשך ריצוי עונשו. רגע אחרי שמילא את חובו לחברה, וכשהוא יודע שבישראל מחכים לו לא מעט סכסוכים פתוחים עם עבריינים בכירים - הוא עזב את ישראל והתערב בבוררות על סכום של עשרות מיליוני אירו. "הבוררות" שהובילה למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully