וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ הפלסטיני נגד בן גביר: "הצהרותיו יבעירו את השטח"

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 13:47

המשרד תקף את השר לביטחון לאומי לאחר שהביע תמיכה בהמשך הריסת הבתים בחודש הרמדאן. בהצרה הרשמית נכתב: "פועל להצית את האזור כולו". במשרד האשימו את הממשלה ב"פשעי הכיבוש"

משרד החוץ הפלסטיני גינה היום (שני) את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לאחר שדרש מהמשטרה להמשיך בהריסות במזרח ירושלים במהלך חודש הרמדאן. בהצהרה נכתב כי "אנו מגנים את ההתבטאויות של בן גביר הפשיסט שמסית ופועל להצית את האזור".

עוד נכתב בהצהרה של משרד החוץ הפלסטיני, כי "דבריו של השר הגזעני מסיתים להסלמה, לאור ההתפארות שלו בהריסות הבתים של האזרחים פלסטינים בירושלים במהלך חודש הרמדאן. ההצהרות נועדו להבעיר את השטח על רקע הניסיונות לייהד את ירושלים, פשעי הטיהור האתני ומעשי הגירוש בכפייה, שמשפיעים על כל היבטי החיים של האזרחים בירושלים. המשרד רואה בממשלה בראשות נתניהו נושאת באחריות המלאה והישרה לפשעים המתמשכים בירושלים".

הבניין המיועד להריסה במזרח ירושלים
6.2.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מזרח ירושלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הדברים מגיעים ברקע דרישתו של בן גביר מהמשטרה להמשיך בהריסות במזרח ירושלים במהלך הרמדאן. בראיון שנערך הבוקר ברשת ב נשאל בן גביר על דרישתו להרוס בתים במזרח ירושלים בחודש הרמדאן, בניגוד למדיניות קודמיו בתפקיד שביקשו לשמור על יציבות ביטחונית בתקופה הזו. לדבריו, הוא אינו מקבל את התפיסה שלפיה "ברמדאן אסור לנשום, אסור לאכוף את החוק... אם אני הייתי אומר לך שעכשיו פורים ובגלל זה אנחנו מחליטים שהמשטרה לא אוכפת חוק על גנבים, אתה היית משתגע, ובצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully