וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר טען כי "רצח פוליטי מתקרב", אך במשטרה לא מכירים זאת; גנץ: "צריך לפטר אותו"

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 11:16

השר לביטחון לאומי אמר כי רוב המפגינים הם אנשים טובים, אך יש מתוכם כאלה "שמתכננים את הרצח הבא". במשטרה מנגד אמרו לוואלה! כי הם לא מכירים כוונה לרצוח אותו או את נתניהו. לפיד: "זה לא רק מגוחך, זה מסוכן"

בווידאו: שבת תשיעית ברציפות של מחאה: עשרות אלפים מפגינים ברחבי הארץ נגד המהפכה המשפטית/צילום: קארין שגיא, יעל ברש, ראובן קסטרו

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר היום (שני) כי בין המפגינים נגד הממשלה יש כאלו שמתכננים לרצוח אותו או את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע פוליטי. עם זאת, גורמים במשטרה אמרו לוואלה! כי בארגון לא מכירים איומים מהסוג הזה.

"אסור להכליל, רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא, שאומרים שצריך להוריד את בן גביר, את שרה נתניהו, לרצוח את בנימין נתניהו. אני רואה את חומרי המודיעין", אמר בן גביר בריאיון לרשת ב.

"זה אמנם בשוליים, וטוב שזה שם, אבל יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום", הוסיף בן גביר. "זכות המפגינים להפגין, מותר להם לצעוק. אבל הם עושים טעות כשהם מחבקים אותם. אסור לחבק אנרכיסטים. אני מקשיב לאלה שצועקים מדם ליבם. אבל לא לאלה שצועקים 'בן גביר מת' ואלה שרוצים לעשות לינץ' בשרה, אלה שמרימים יד".

איתמר בן גביר במהלך אירוע סיכום שנה של משטרת ישראל. 14 בינואר 2023. ראובן קסטרו
בן גביר/ראובן קסטרו

בן גביר הגיב לדברי הגורמים במשטרה ואמר: "אני נדהם נוכח תדרוכים של גורמים עלומים במשטרה, מתכחשים לאזהרות המודיעיניות החמורות שמונחות על שולחננו יום יום ובאות לידי ביטוי גם בהגברת האבטחה על נציגי ציבור ספציפיים. יש לנקות כל פוליטיזציה מעבודת המשטרה המקצועית, ראינו למה הדבר גורם בחיל האוויר".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, תקף את השר לביטחון לאומי בעקבות הדברים וקרא לנתניהו לפטרו. "אני קורא לנתניהו לפטר את בן גביר לפני שיהיה מאוחר מדי. מי שעסק בעבר בטרור במקום להתגייס, עושה דה לגיטימציה למפגינים הפטריוטים. בן גביר והמסיתים הם הדלק של הסרבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully