וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת בת 77 טבעה למוות בים המלח

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 8:48

עוברי אורח משו את האישה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה והחלו לעשות בה פעולות החייאה. צוות מד"א שהגיע למקום הצטרף לפעולות ההחייאה ולבסוף קבע את מותה

גבר כבן 50 טבע באילת/"חדשות העולם"

תיירת בת 77 טבעה הבוקר (שני) למוות בים המלח. עוברי אורח שהיו במקום החלו לבצע בה פעולות החייאה, אליהם הצטרף צוות מד"א, שלבסוף קבע את מותה.

הדס אמיר, פראמדיקית במד"א סיפרה כי כשהגיעו למקום האישה הייתה מחוסרת הכרה: "סיפרו לנו שמשו את האישה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה. המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

ים המלח מצוקי דרגות. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
תיירת בת 77 טבעה למותה. ים המלח/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

לפני כחודשיים גבר כבן 50 טבע באילת. הגבר יצא לדוג יחד עם חברו בחופי אילת, סמוך למרינה, כשלפתע הסירה החלה להתמלא במים. השניים ניסו לרוקן את המים מהסירה, וכשנכשלו קפצו ממנה והחלו לשחות לכיוון החוף, שהיה במרחק של כ-400 מטרים.

כמה מטרים לאחר שהחל שהחלו בשחייה אמר הגבר לחברו: "נגמר לי האוויר". החבר ניסה למשות אותו מהמים, וכשהגיע למזח מיהר להזעיק עזרה. השיטור הימי שהגיע למקום גרר את הסירה לחוף וסייע בחילוץ הגבר. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בגבר פעולות החייאה, שבסופן קבע את מותו. על פי גורמי הרפואה, המוות אירע כתוצאה מאירוע "על רקע רפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully