וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למשבר: נתניהו התחייב שוב להגדיל את התקציבים למוסדות החינוך החרדיים

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 22:37

נתניהו חזר על ההתחייבות להגדיל את התקציב למוסדות המלמדים לימודי ליבה חלקיים בלבד, שניתנה ליהדות התורה בהסכמים הקואליציוניים. זאת לאחר שאנשי דגל התורה הביעו זעם על ראש הממשלה על כך שבתקציב שאושר בממשלה, חלק מהכספים המובטחים לא הופיעו

בווידאו: גפני: במדינה יהודית לא יכול להיות שלא יהיה חיל של לומדי תורה/מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו חזר על התחייבותו להגדיל את התקציבים למוסדות חינוך חרדיים שמלמדים לימודי ליבה באופן חלקי בלבד, שנשחקו בשנים האחרונות - כך עולה מהודעת דגל התורה, הסיעה החרדית המרכיבה את מפלגת יהדות התורה.

מדובר בהתחייבות שניתנה ליהדות התורה בהסכמים הקואליציוניים, ערב הקמת הממשלה האחרונה. בהודעת הסיעה הערב נכתב כי "חברי הסיעה שמעו את הסקירה על פגישתם של יו"ר התנועה ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, וסגן השר אורי מקלב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'. סוכם כי תקצוב מוסדות הפטור ישווה לחובה החוקית כיום, בהתאם להסכמים הקואליציוניים".

בנימין נתניהו, משה גפני. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
סוף למשבר. נתניהו וגפני/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

עוד נאמר בהודעה: "הצוותים ימשיכו לשבת על השלמת תקצוב גני הילדים, ולגיבוש פתרון תיקצוב הישיבות הקטנות, הסמינרים, הפיתוח החרדי והתחבורה הציבורית".

בימים האחרונים הביעו אנשי דגל התורה זעם כלפי נתניהו, היות שבתקציב שאושר לפני כשבועיים בממשלה, חלק מהכספים לא הופיעו. כעת, הבטיח נתניהו לדאוג לכך כפי שהתחייב בפני יהדות התורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully