וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בדגל התורה: לא נצביע בעד התקציב עד שייכנסו אליו הסעיפים שהובטחו לנו

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 8:56

הגורמים באחת הסיעות שמרכיבות את יהדות התורה אמרו לוואלה! כי לא יתמכו בהצבעה על תקציב המדינה בכנסת, עד שייכנס התקציב המלא לחינוך החרדי ולמוסדות הפטור החרדים. הבוקר נכתב בביטאון הסיעה כי "נתניהו התעלם מנושאים שסוכמו במפורש"

הממשלה אישרה תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנת 2024-2023/מערכת וואלה!

בכירים ב"דגל התורה", אחת הסיעות שמרכיבות את יהדות התורה ובראשה עומד חבר הכנסת משה גפני, אמרו הבוקר (ראשון) לוואלה כי "לא נצביע בעד תקציב המדינה בכנסת עד שייכנס התקציב המלא לחינוך החרדי ולמוסדות הפטור החרדים".

הבוקר, הביטאון המפלגתי של הסיעה, יתד נאמן, פרסם ביקורת מרומזת לכך שהתקציב שאושר בממשלה ביום שישי האחרון אינו כולל סעיפים שהובטחו לה בהסכמים הקואליציוניים, כמו תקציבים למוסדות חינוך שאינם מלמדים ב-100% לימודי ליב"ה.

בנימין נתניהו, משה גפני. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
"התעלם מהנושאים שסוכמו". יו"ר דגל התורה משה גפני עם ראש הממשלה נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

בעיתון נכתב כי מדובר ב"נושאים שסוכמו במפורש לקראת ישיבת הממשלה עם רה"מ, אך נתניהו התעלם ולא הביא זאת לישיבת הממשלה והם לא נכנסו לתקציב שאושר". לכן, נכתב מטעם המפלגה, "תקיים היום סיעת דגל התורה התייעצויות נוספות ותקים צוות לבחינת ההסכמים הקואליציוניים בדרישה למימושם".

ביום שישי אישרה הממשלה את התקציב לשנתיים הקרובות. לשנת 2023, התקציב יעמוד על כ-484 מיליארד שקל וב-2024 על כ-514 מיליארד שקל. הבניגוד למקובל, לא פורסמה לציבור חוברת התקציב לתקציב שאישרה הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully