וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לפני סגירת המכרז: אף טייס באל על לא התנדב להטיס את הזוג נתניהו

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 16:07

המכרז להטסת ראש הממשלה ורעייתו לרומא ביום חמישי ייסגר בקרוב, וטרם נמצאו טייסים שיסכימו להטיסם. זאת על רקע המחאה נגד המהפכה המשפטית והתעקשות הזוג לטוס במטוס בואינג 777. אל על: "הנושא טרם הסתיים בשל מיעוט טייסים כשירים"

בווידאו: ליברמן: "לא זוכר ממשלה שתוך חודשיים הכניסה את כל המדינה לכאוס ואת כל האזרחים לחרדה"/צילום: רוני סאיג

אף טייס באל על עוד לא התנדב להטיס את הזוג נתניהו לרומא ביום חמישי, שעות לפני סגירת המכרז היום (ראשון) בצהריים. זאת על רקע המחאה בקרב הטייסים נגד המהפכה המשפטית וכן התעקשות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה לטוס בבואינג 777, שטייסיו טרם חזרו לכשירות מלאה.

טייס לשעבר באל על אמר כי "הוא יטוס. גם בטיסה הקודמת בסוף מנהלי הצי הטיסו אותו וזה מה שיקרה גם הפעם. אבל הרבה מתנגדים ולא רוצים".

מחברת אל על נמסר: "נושא איוש טיסת ראש הממשלה טרם הסתיים, בין היתר בשל מיעוט טייסים כשירים בצי 777. אנו פועלים לאיוש טיסה זו וטיסות נוספות שטרם אוישו. זאת, בהתאם לנהלי החברה כפי שעשינו אין ספור פעמים בעבר. לאורך שנות קיומה של המדינה הטיסה חברת אל על את ראשי המדינה למשימות מדיניות חשובות והיא תוסיף לעשות כך גם בעתיד ככל שיידרש".

הבוקר פורסם כי עשרות טייסים במילואים הודיעו שלא יתייצבו לאימונים שנקבעו להם השבוע במחאה על המהפכה המשפטית. 37 מתוך 40 טייסי המילואים ב"טייסת הפטישים" הודיעו על כוונתם למפקד חיל האוויר ולמפקד הישיר שלהם. במקום האימונים, הם מתכננים לבצע את שירות המילואים שלהם מול משרדי הממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בשדה התעופה בן גוריון לפני יציאתם לביקור בליסבון, פורטוגל 4 בדצמבר 2019. קובי גדעון / לע"מ, אתר רשמי
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בשדה התעופה בן גוריון לפני יציאתם לביקור בליסבון, פורטוגל 4 בדצמבר 2019/אתר רשמי, קובי גדעון / לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully