וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף וגרם לדימום מוחי: עובד בקונסוליה הישראלית בניו יורק מואשם בניסיון רצח

עודכן לאחרונה: 4.3.2023 / 15:09

בן ה-24, בנו של מזכיר הממשלה לשעבר, מואשם בניסיון רצח של ישראלי בן 42 מחוץ למועדון לילה בעיר. הוא תקף אותו בראשון בלילה באמצעות בקבוק זכוכית וגרם לו לדימום מוחי וחתכים רבים. לפי האישום הכה אותו שש פעמים ועצר רק כשהתנפץ הכלי. במשרד החוץ לא הגיבו לפרסומים

יונתן מימון בנו של מזכיר הממשלה לשעבר ישראל מימון מואשם בניסיון רצח של בן 42 מחוץ למועדון לילה בניו יורק. 4 במרץ 2023/NYPD משטרת ניו יורק

צעיר ישראלי בן 24 שעובד במשלחת משרד הביטחון בניו יורק נעצר השבוע (חמישי) ומואשם בניסיון רצח של גבר בן 42 מחוץ למועדון לילה במנהטן. האדם אותו תקף, גם ישראלי - מאור ואנונו, בעל חומוסייה בעיר בשם "חומוס קיטשן". מאור הובהל לבית החולים כשהוא עם דימום מוחי וחתכים רבים. במשרד החוץ מכירים את הדיווחים אך לא מגיבים לפרסומים.

החשוד בניסיון הרצח הוא יונתן מימון, בנו של ישראל מימון, נשיא ומנכ"ל ארגון הבונדס בעבר ומזכיר הממשלה בתקופת אריאל שרון ואהוד אולמרט. האב והבן מתגוררים בניו יורק.

האירוע התרחש בסביבות השעה 03:15 לפנות בוקר ביום ראשון ה-26 לפברואר, מחוץ למועדון "גוספל" בסוהו. מימון בן ה-24, חשוד שתקף את הגבר בן ה-42 בראשו באמצעות בקבוק הזכוכית ללא שום התגרות מצדו. הוא מואשם בכך שהכה את הגבר בעוצמה בראשו, מה שגרם לו ליפול, ולאחר מכן המשיך להכות אותו שש פעמים נוספות. הוא עצר במכה השביעית, לאחר שהתנפץ הבקבוק.

יונתן מימון בנו של מזכיר הממשלה לשעבר ישראל מימון מואשם בניסיון רצח של בן 42 מחוץ למועדון לילה בניו יורק. 4 במרץ 2023. NYPD משטרת ניו יורק, אתר רשמי
נאשם, מימון בן ה-24/אתר רשמי, NYPD משטרת ניו יורק
הקונסוליה הישראלית בניו יורק. Google, צילום מסך
הקונסוליה הישראלית בניו יורק/צילום מסך, Google

דובר משטרת ניו יורק, ה-NYPD, אמר לעיתון "דיילי מייל" שפרסם את הידיעה לראשונה, שקיים תיק חזק" נגד עובד המשלחת הישראלית, שתועד במצלמות האבטחה של המועדון זמן קצר לפני האירוע. לפי התביעה קיימות הוכחות מחיובי כרטיס האשראי שהוא אכן שהה במקום באותו הערב.

לפי האישום, מצלמת רכב תיעדה את הצעיר מנפץ את חלון המונית בה נסע לפני המקרה, והוא השתמש באותו בקבוק. לאחר האירוע המשטרה פרסמה תמונה וסרטון מהרגעים שלפני התקרית וקראה לציבור לסייע בזיהויו ואיתורו של התוקף. בקונסוליה לא ידעו על האירוע עד מעצרו של מימון, שלשום. משטרת ניו יורק שזיהתה אותו כאמור הודיעה לקונסוליה כי הוא מבוקש וזמן קצר לאחר מכן הסגיר את עצמו מימון למשטרה.

טרם התבררו נסיבות התקיפה ואם השניים הכירו או נפגשו בתוך המועדון לפני המקרה. לא ברור מה מעמדו של מימון כעת בקונסוליה ובמשלחת. אתמול הוא הובא בפני בית המשפט הפלילי במנהטן ושם שוחרר בערבות של 25 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully