וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ישראלים נפצעו קשה בתאונה בשומרון, 5 פצועים נוספים פלסטינים פונו מהמקום

עודכן לאחרונה: 3.3.2023 / 23:48

התאונה אירעה בכביש 60 ליד שילה, שם התנגשו רכב ישראלי ושני רכבים פלסטינים. שני הישראלים, בני 40 ו-13, טופלו ופונו מהמקום במצב קשה. את יתר הפצועים פינה הסהר האדום, שניים מהם מחוסרי הכרה

זירת התאונה בעמק יזרעאל, 21 בינואר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

שני ישראלים וחמישה פלסטינים נפצעו הערב (שישי) בתאונה בכביש 60 ליד שילה בשומרון. הישראלים, גבר כבן 40 ונער כבן 13, נפצעו באורח קשה מאוד ופונו לטיפול רפואי בבתי חולים. הפצועים הפלסטינים פונו מהזירה על ידי הסהר האדום. בשל התאונה חסמה המשטרה את התנועה לשני הכיוונים.

הפראמדיקים של מד"א תומר פיין וגלי סופר סיפרו כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות רכב ישראלי עם שני נוסעים ושני רכבים פלסטינים. בסיוע כוחות הכיבוי חילצנו את הפצועים שהיו לכודים ברכבים.

"נער כבן 13 שנפצע באורח קשה פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח שערי צדק בירושלים כשהוא מונשם וגבר כבן 40 הועבר למסוק צבאי שנחת בסמוך ופונה גם הוא לבית החולים במצב קשה. חמישה פצועים פלסטינים, בהם שני מחוסרי הכרה טופלו על ידי צוותים של מד"א והסהר האדום במקום התאונה ופונו לבתי חולים בשטחי הרשות".

זירת התאונה בעמק יזרעאל, 21 בינואר 2023. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
שבעה פצועים בתאונת דרכים בשומרון. אמבולנס/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

אתמול נהרגו שלושה ילדים, בני 3, 4 ו-8 בתאונת דרכים במזרח ירושלים. הילדים, תושבי מחנה הפליטים שועפאט, היו בדרכם למסגרות החינוכיות. על פי דיווחים פלסטיניים, הם נדרסו על ידי אוטובוס. צוות רפואה שהגיע לזירה העניק להם טיפול, ופינה אותם במצב אנוש לבתי החולים בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully