וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציתו רכבים, שדדו קיוסק - וירו מחלון מכונית: כתב אישום נגד צעירים מהנגב

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 15:11

בן 19 ובן 22 מואשמים כי שפכו דלק על רכב באשקלון והעלו אותו באש. לאחר מכן, נסעו לבאר שבע, נכנסו לחנות כשהם רעולי פנים ושדדו מהקופה כ-5,000 שקלים באיומי נשק. "אל תדבר, תן לו הכול"

שוד בסניף סופר פארם בשכונת ניות בירושלים/דוברות משטרת ישראל

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סלאח אבו מבארק, תושב הפזורה הבדואית בן 19 וסלימאן אל-כמלאת, תושב רהט בן 22, בגין הצתת כמה רכבים באשקלון ושוד קיוסק בבאר שבע.

על פי כתב האישום, לפני כחודש הגיעו השניים לתחנת דלק באשקלון, יחד עם אדם נוסף, מילאו בקבוק בדלק ונסעו מהמקום. זמן קצר לאחר מכן, הגיעו לאחד הרחובות בעיר, שפכו את הדלק על כלי רכב שחנה במקום - והציתו אותו. שני רכבים נוספים שהיו במקום עלו באש כתוצאה מהדליקה.

רכב עולה באש בכפר קרע, חצי שעה לאחר שנורה צעיר תושב היישוב למוות. 05 בינואר 2021. ללא, אתר רשמי
רכב עולה באש, ארכיון/אתר רשמי, ללא

כמה שעות לאחר מכן, הגיעו השלושה לבאר שבע. שם נכנס אל-כמלאת לקיוסק יחד עם אדם נוסף, בעודם רעולים ועוטים כפפות. באיומי נשק טעון, דרש הצעיר מהמוכר לפתוח את הקופה ואיים עליו: "אל תדבר, תן לו הכול". המוכר פתח את הקופה, והשניים שדדו כ-5,000 שקלים ונמלטו מהמקום, כך לפי כתב האישום.

בבקשת הארכת מעצר לנאשמים, נכתב כי באותו יום תועד אחד מהם כשהוא יורה בנשק "קרלו" מחלון רכבו של חברו. על פי כתב האישום, אל-כמלאת גם ניסה להימלט בעת מעצרו, ודחף שוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully