וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: רואים בקיעים בקואליציה, יש הרבה סכסוכים

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 8:46

יו"ר ישראל ביתנו אמר בריאיון ל-103 כי הממשלה הזו "מתעסקת רק בעצמה" והיא לא תחזיק מעמד אם תאבד את התמיכה הציבורית. לדבריו, "אין תקציב, אין כלום"

אביגדור ליברמן בישיבת סיעת יש עתיד, 20 בפברואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
אביגדור ליברמן בישיבת סיעת יש עתיד, 20 בפברואר 2023/פלאש 90, יונתן זינדל

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום (רביעי) כי יש "הרבה סכסוכים" בקואליציה, וכי היא עשויה שלא להחזיק מעמד גם על רקע המחאות.

"אני מסתכל במה הקואליציה המנותקת מתעסקת הבוקר. יש לנו שני חוקי גפני, פסקת ההתבגרות וחוק החמץ. יש את חוק דרעי וחוק ביקורת שיפוטית של דרעי, אלו ארבעה חוקים שכרגע מתעסקת בהם הקואליציה", אמר בריאיון ל"שבע תשע" עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103fm. "בדיוק לפני שבוע הקואליציה דנה באיפור ובתסרוקת של שרה וביבי. הקואליציה הזו מתעסקת רק בעצמה, רק בפוליטיקאים".

הוא אמר כי הוא מזדהה עם דברי היועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלבליט, שהזהיר מפני הפיכה משטרית. "מנדלבליט הוא בית"רי מלידה. לאנשים האלו אין שום רקע אידאולוגי, חברי הקואליציה דואגים רק לעצמם לכן אין לה זכות קיום. אנחנו משתתפים גם הפגנות האלה, מבחינתו של נתניהו התל אביבים שמפגינים נגדו בלאו הכי היו נגדו".

ליברמן אמר כי הוא תומך ברפורמה אמיתית במערכת המשפט. "ממשלה שאין לה תמיכה ציבורית לא תחזיק מעמד, כשהיא מאבדת אותה היא קורסת. אנחנו רואים כבר בקיעים בקואליציה. זה מאיים, יש שם הרבה סכסוכים, אין שם אחד שהוא מרוצה. גם גפני שהתיאבון שלו חזירי לא עוצר".

לדבריו, "נתניהו מנותק. אם לפני שבועיים כינסו את ועדת הכספים על הדיון על שני הבתים והתסרוקת והאיפור, הוא התנתק מהמציאות הוא לא חי במציאות, הוא איבד כל בושה". הוא אמר כי סיעתו תתמוך בהצבעה על קידום עונש מוות למחבלים. "כל מחבל יודע שמדינת ישראל שחררה יותר מ-7,500 מחבלים, חלקם הכי אכזריים. נתניהו שיקר ורימה, גם עכשיו הוא ישקר".

יו"ר ישראל ביתנו, שהיה שר האוצר בממשלה הקודמת, תקף את הדיונים על התקציב. "לא העבירו שום תקציב, מ-96' ישבתי בישיבות ממשלה. מעולם לא קרה ששרים הצביעו על דף ריק. עד היום לא פרסמו את החוברת עם התקציב. הכל ישראבלוף. אנחנו בדרך למשבר כלכלי הכי חריף למה שקרה פה בשנים האחרונות. אנחנו לקראת משבר כלכלי חריף יותר. הממשלה שהבטיחה להילחם ביוקר המחיה, איזה יוקר מחיה? אין תקציב, אנחנו לא ראינו אותו. כשרואים דף ריק, איך אפשר לדבר על התקציב? אין כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully