וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ימים אחרי הפיגוע בחווארה: פלסטינים רגמו באבנים את רכבו של דודם של הנרצחים

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 19:01

שתי נוסעות ברכב שהיה בדרכו להר ברכה נפצעו באורח קל מרסיסי החלונות שנפוצו. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר החשודים. במקביל, חיילים הותקפו על ידי מתנחלים שיידו אבנים לעבר רכבים פלסטינים סמוך לרמאללה

שלושה ימים אחרי הפיגוע: רכבו של דודם של הנרצחים הלל ויגל יניב נרגם באבנים/צילום: הצלה ללא גבולות

פלסטינים רגמו באבנים היום (שלישי) את רכבו של דודם של הלל ויגל יניב, הנרצחים בפיגוע בחווארה. הרכב היה בדרכו להר ברכה, היישוב בו התגוררו הנרצחים, ושתי נשים שהיו בו נפצעו באורח קל מרסיסי החלונות שנופצו.

באירוע נוסף, כוחות צה"ל התעמתו עם מתנחלים שיידו אבנים על רכבים פלסטינים סמוך לכפר אל מועייר שבאזור רמאללה. דובר צה"ל מסר כי "בהגעת הכוחות לנקודה זיהו מספר חשודים, חלקם רעולי פנים, רוגמים באבנים משאית פלסטינית. הכוח הגיב בירי באוויר".

בהמשך, בעקבות סירובם של האזרחים להתפנות מהמקום, הכוח הגיב באמצעים לפיזור הפגנות. אחד האזרחים בעט בחייל צה"ל וריסס שוטר בגז פלפל. החשוד עוכב במקום על ידי כוח משטרתי יחד עם מספר חשודים נוספים, כך לפי צה"ל.

חווארה, 27 בפברואר 2022. אבי רוקח
כוחות צה"ל בחווארה, אתמול/אבי רוקח

יומיים חלפו מאז הפיגוע שבו נרצחו האחים הלל ויגל יניב בחווארה ואליו הצטרף הפיגוע בצומת בית הערבה, שבו נרצח אילן גנלס. שב"כ וצה"ל ממשיכים היום במרדף אחר המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה ובעקבותיו הוחלט להטיל מחסומים נושמים סביב העיר שכם כדי להקשות על המחבל בתנועה ממקום למקום, להפעיל עליו ועל הסייענים שלו לחץ ובכך לסייע בחשיפת מקום המסתור שבו הוא נמצא.

את המאמץ מוביל חפ"ק שהוקם על ידי השב"כ ולרשותם עומדות יחידות עילית של מג"ב וצה"ל על מנת להיות דרוכים לביצוע מעצר. במקביל לכך, הבהירו גורמי צבא כי הכתר הנושם סביב העיר שכם נועד כדי לשבש כוונות של חוליות טרור נוספות לצאת ולבצע פיגועים מתוך העיר והכפרים שעוטפים אותה למרות הפגיעה בכלכלה מאחר ויש התרעות על כוונות לבצע פיגועים נוספים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יגל יעקב יניב שנרצח בפיגוע בחווארה. 26 בפברואר 2023. מתוך פייסבוק, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יגל יניב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מתוך פייסבוק
הלל מנחם יניב  נרצח בפיגוע בחווארה. 26 בפברואר 2023. ישיבת ההסדר קריית שמונה, אתר רשמי
הלל יניב/אתר רשמי, ישיבת ההסדר קריית שמונה

המצוד אחר חוליית המחבלים שרצחה את אילן גנלס בצומת הערבה מתבצע בהובלה של השב"כ ומתמקד בעיר יריחו וסביבה הקימו מחסומים גלויים על צירים, כניסות ושבילי עפר במטרה להצר את צעדי המחבל שפתח באש וככל הנראה הסתייע בפלסטינים נוספים כדי להימלט ולהסתתר.

לדברי גורמי ביטחון, המטרה היא לא לאפשר למחבל ולסייענים להימלט מיריחו ולעבור ממקום למקום. הפלסטינים דיווחו על פריסת מחסומי דוקרנים בשטחי עפר כדי למנוע יציאה משכונות סמוכות לשטחים פתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully