וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת הרצח נפתרה אחרי 12 שנה - בזכות בטטה

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 22:06

בפברואר 2011 טוד למפלי בן ה-31 נמצא ירוי למוות בביתו במסצ'וסטס. החשוד בירי, דוורוס המפטון, נתפס רק לאחר תריסר שנים בזכות דגימת DNA שנלקחה מבטטה, בה כנראה השתמש כמשתיק קול מאולתר - טכניקה שכנראה למד מסדרת הלהיט "הסמויה"

זירת הרצח בכביש 85. 27 בפברואר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

תעלומת רצח שנשארה בלתי פתורה במשך 12 שנה מגיעה לתומה באמצעות בטטה - כך פורסם הלילה (שלישי) ב-ABC News. על הבטטה, ששימשה כנראה כמשתיק קול מאולתר, נמצא DNA שמתאים לחשוד.

ב-27 בפברואר 2011, טוד למפלי בן ה-31 נמצא ירוי למוות בביתו שבהיאניס, מסצ'וסטס. רק לאחר תריסר שנים נעצר חשוד ברצח - דוורוס המפטון, בן 40, שהכחיש את המיוחס לו בבית המשפט. בזירת הרצח שעות לאחר הפשע, כוחות המשטרה מצאו שלושה תרמילים - ובטטה עם חור בתוכה.

חורף סוער וקיץ נעים במסצ'וסטס, ינואר ויוני 2015. רויטרס
מסצ'וסטס/רויטרס

לפי התובעים בבית המשפט, על הבטטה נמצא DNA שמתאים להמפטון, שכנראה לקח השראה מסדרת הטלוויזיה "הסמויה" והשתמש בירק כמשתיק קול לאקדח. עוד נמצא בזירה טלפון סלולרי הרשום על שמו של מרלו סטנפילד, דמות מסדרת הלהיט של HBO.

התובעת בתיק, ג'סיקה אלומבה, אמרה בבית המשפט כי ישנן ראיות נוספות הקושרות את המפטון לרצח, אך סירבה להגיב כשנשאלה מדוע לקח 12 שנים לעצור אותו. על החשוד היה צג GPS שקשר אותו לזירת פשע אחרת שאירעה במהלך הרצח. האקדח ששומש ככל הנראה ברצח נמשה מאגם סמוך, אמרו התובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully