וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בשומרון וההצתה בכפר הסמוך: וואלה תקתקנו

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 15:15

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וואלה תיקתקנו, 27 בפברואר 2023/מערכת וואלה!

שני אחים, הלל מנחם יניב בן ה-21, ויגל יעקב יניב בן ה-19, נרצחו אמש בפיגוע הירי בשומרון סמוך לחווארה. האחים נורו בזמן שנסעו בכביש 60. השניים היו תלמידי ישיבות ההסדר, הלל השתחרר והיה לפני פרק הלימודים הנוסף, ויגל עמד להתגייס בקרוב לשירות קרבי. אמם: "חטפנו סטירת לחי אדירה - שום דבר לא יסגור את החור הענק בלב". יהי זכרם ברוך.

בתים שרופים, מכוניות מפויחות: כך נראה הבוקר שאחרי הפרעות בחווארה. תיעודים מהעיירה הסמוכה לשכם חושפים את ההרס שזרעו במקום מתנחלים כנקמה על הפיגוע אתמול בכביש 60 בו נרצחו הלל ויגל יניב שני אחים, בני 21 ו-19 מהר ברכה. צה"ל הציב מחסומים נוספים באזור שכם כחלק מהמצוד אחרי המחבלים בפיגוע.

חוששים ממלחמה גרעינית, פגיעת אסטרואיד או התפרצות הר געש? מחקר ניסה לבדוק באיזו מדינה יש את הסיכוי הגבוה ביותר לשרוד. אז הכינו את כרטיסי הטיסה ליעדים הבאים. המדינות ברות המזל הן אוסטרליה וניו זילנד, שנמצאו כמיקום הטוב ביותר לשרוד במקרה של אסון פתאומי והפעלה מחדש של הציוויליזציה האנושית. לפי המחקר, הקריטריונים שיכולים לחזות הצלחה במצב הישרדות פוסט-אפוקליפטי, הם ייצור מזון, אנרגיה עצמית והשפעת האסון על האקלים המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully