וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריהם של יגל והלל יניב שנרצחו בפיגוע בשומרון נפרדים: "קוברים אותם במקום לחתן"

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 12:23

אסתי יניב ספדה לבניה, שיובאו בעוד זמן קצר למנוחות בירושלים: "שני אחים בכורים, אין לי מילים לתאר". עוד הוסיפה: "קיבלתי סטירת לחי מצלצלת בגוף קטיף. אסור לפגוע בצבא שלנו. אנחנו מבקשים אחדות"

בווידאו: פצועים באירוע ירי, חווארה, 26 בפברואר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אסתי יניב, אמם של יגל והלל שנרצחו בפיגוע בשומרון אתמול (ראשון), ספדה הבוקר לילדיה: "במקום להוביל ילדים לחופה אנחנו קוברים אותם. שני אחים בכורים, אין לי מילים לתאר". הלוויית האחים תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין בהר הרצל. "לא דמיינתי מעמד כזה, אין לנו מילים. המחיר ששילמנו הוא מחיר כבד מנשוא".

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו אובדן כזה, אנחנו רוצים פה ביטחון בצירים. הם היו שני אחים בכורים. נישאר משפחה מאוחדת וגם עם ישראל בעזרת השם, אני רק מקווה שתהיה אחדות", המשיכה האם. "אנשים אחים אנחנו. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. גדלתי בגוש קטיף, קיבלתי סטירת לחי מהמדינה והמשכנו. שלחתי ילד אחד לצבא להיות מפקד והשני היה בדרך".

הרב שלום יניב, אביהם של הלל ויגל, אמר: "בחצר שלנו יש בני נוער, שרים שירים כי הם איבדו את החברים הכי טובים שלהם. החברים הכי טובים שלהם היו יכולים להיות איתנו כאן עכשיו. אני ממש מבקש ומתחנן בכל לשון של בקשה שזה יהיה האירוע האחרון שכל הילדים שנמצאים עכשיו כאן יוכלו להתחתן, להוליד ילדים ולבנות בתים. שיהיה טוב לכולם".

הצילום המשפחתי האחרון של משפחת יניב- לפני שהלל מנחם ויגל יעקב נרצחו בפיגוע בחווארה. 26 בפברואר 2023. באדיבות המשפחה
"במקום להוביל ילדים לחופה אנחנו קוברים אותם"/באדיבות המשפחה

האחים הלל מנחם יניב, בן ה-21, ויגל יעקב יניב, בן ה-19, נרצחו בפיגוע הירי סמוך לחווארה. השניים, תושבי הר ברכה, למדו בישיבות ההסדר. הלל סיים בימים אלה שירות בחיל הים, ואף הוענק לו לאחרונה תואר מצטיין קורס. לאחרונה חזר מהשירות לפרק הלימוד הנוסף במסגרת מסלול ההסדר. יגל התגייס אף הוא למסלול ההסדר וסייע בתחילת השנה בהקמת שלוחת הישיבה בטירת כרמל. בימים אלו אמור היה להתחיל את ההליכים לקראת גיוסו הקרבי לצה"ל.

כמה שעות לאחר הפיגוע, מאות מתנחלים תקפו פלסטינים בכניסה לחווארה ובצומת תפוח. עשרות מכוניות, חנויות ובתי משפחות הוצתו - וכן נהגים פלסטינים הותקפו באבנים. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו על גופת פלסטיני שככל הנראה נורה למוות סמוך להתפרעויות. עשרות משפחות פלסטיניות פונו מבתיהם לאחר שהוצתו. כוחות הביטחון פעלו להרחקת המפגינים ורכב משטרתי מסוג מכת"זית נכנס למקום, אולם רק כעבור שעות הושגה שליטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully