וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים גנבו בחינות ומכרו אותן - הנבחנים ייאלצו להיבחן מחדש

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 12:28

שלושה סטודנטים במכללה האקדמית כנרת נעצרו בחשד שפרצו למדור הבחינות במכללה, גנבו בחינות ומכרו אותן לסטודנטים. המכללה הודיעה כי המבחנים שנערכו בחוגים לתעשיית מים, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה והנדסת תוכנה ייפסלו ועל הסטודנטים שנבחנו להיבחן שוב

המכללה האקדמית כנרת/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

שלושה סטודנטים במכללה האקדמית כנרת נעצרו היום (שני) בחשד שגנבו בחינות מהמכללה ומכרו אותן. על פי החשד, השלושה פרצו בשבוע שעבר למדור הבחינות במכללה, גנבו מתוכו בחינות מהפקולטה להנדסה ומכרו אותן לסטודנטים.

לאחר גניבת המבחנים, המכללה הודיעה כי מבחני הסמסטר שכבר נערכו בחוגים לתעשיית מים, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה והנדסת תוכנה ייפסלו ועל הסטודנטים להיבחן שוב.

מהמכללה האקדמית כנרת נמסר בתגובה כי "בימים האחרונים זוהו מספר פריצות לבניין בשטח המכללה, וכתוצאה מכך מספר בחינות מהפקולטה להנדסה הודלפו לסטודנטים. מרגע היוודע המקרה עירבה הנהלת המכללה את משטרת טבריה שפעלה במהירות, ביעילות ובנחישות והביאה את האירוע לסיומו".

עוד הוסיפו במכללה כי "על מנת לשמור על טוהר הבחינות ועל הרף האקדמי הנדרש, יישקלו דרכי הפעולה בנוגע לחלק מהבחינות שנערכו, תוך התנהלות והתחשבות בקהל הסטודנטיות והסטודנטים".

המכללה האקדמית כנרת. יחצ,
המכללה האקדמית כנרת/יחצ

בשנה שעברה, המרכז הארצי לבחינות והערכה הודיע כי יגבש נהלים חדשים נגד נבחנים שייתפסו מרמים במבחן הפסיכומטרי. זאת בעקבות כ-200 מקרים בהם נבחנים רימו בבחינה בערבית. מעבר לסנקציות שיינקטו, שוקל המרכז למנוע מנבחנים שהעתיקו לגשת לבחינה מחדש במשך שנה. כמו כן, הודיע כי יגיש תביעות אזרחיות נגד כל מי שייתפס מפיץ את הבחינה שלא כדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully