וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לירות על מסעדה חדשה, נתקל במעצור בנשק - ונעצר כעבור דקות

עודכן לאחרונה: 24.2.2023 / 10:59

כתב אישום יוגש נגד צעיר מסכנין, שתועד יורד מרכב בתרשיחא ומנסה לפתוח באש לעבר העסק. הוא נעצר אחרי ששוטרים הבחינו בו נוהג במכונית שלוחית הרישוי שלה מכוסה, ובחיפוש בה נמצא רובה. כדי להבין את שהתרחש הם בדקו מצלמות באזור, וגילו שרק מעצור מנע ממנו לבצע את הירי

ניסיון הירי על המסעדה במעלות. 24 בפברואר 2023/מתוך מצלמות אבטחה

מחלקת התביעות במחוז הצפוני של המשטרה הגישה היום (שישי) לבית משפט השלום בעכו הצהרת תובע על כוונתה להגיש כתב אישום נגד יוסף חיאדרי מסכנין, בגין נשיאת נשק וניסיון ירי. זאת, לאחר שנעצר לפני כשבוע אחרי שניסה לירות על מסעדה בתרשיחא, חודשים ספורים אחרי שמלאו לו 18.

החשוד נעצר בלילה של יום חמישי לפני שבוע על ידי שוטרי תחנת מעלות-תרשיחא. שוטרים שסיירו בעיר הבחינו כי לוחית הרישוי על המכונית שבה נהג החשוד מכוסה. הוא התעלם מהקריאות לעצור, ונעצר אחרי שניסה לחמוק מידי השוטרים.

החשוד בניסיון ירי על מסעדה במעלות עם רובה קרלו. 24 בפברואר 2023. ללא, אתר רשמי
התעלם מהקריאות לעצור. החשוד בניסיון הירי/אתר רשמי, ללא

בחיפוש במכונית נמצא מתחת לאחד המושבים רובה מאולתר מסוג "קרלו". בעקבות זאת, התחילה המשטרה לבדוק מצלמות אבטחה באזור. "אחת המצלמות תיעדה את החשוד יוצא ממכוניתו כשבידיו נשק, אותו הוא מכוון למטרה כלשהי ומנסה לירות", סיפר רב-פקד גל פרקש, קצין אגף חקירות ומודיעין בתחנת מעלות תרשיחא. לאחר מכן, נראה החשוד שב למכונית ונוסע.

עוד בוואלה!

החביא ברכבו נשק ו-4 שוהים בלתי חוקיים: תושב רהט נעצר בתום מרדף

לכתבה המלאה
נשק שנתפס ברכבו של החשוד. 24 בפברואר 2023. ללא, אתר רשמי
מתחת לאחד המושבים. הנשק המאולתר שנמצא ברכב/אתר רשמי, ללא

היעד אליו כיוון החשוד הוא מסעדה שנפתחה בתרשיחא בתחילת החודש. החשוד מוכר למשטרה מאירועים פליליים בעבר ובחקירתו הוא הכחיש קשר לאירוע. ירי על עסקים נעשה לרוב במסגרת סכסוכים וניסיונות סחיטה וגביית חובות. כיוון שהחשוד לא משתף פעולה עם חוקריו, לא ניתן לדעת אם פעל באופן עצמאי או שנשלח על ידי אדם אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully