וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור מתכת מסתורי נשטף לחוף ביפן

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 11:45

החפץ שנמצא בחוף ים בעיר המאמאטסו, כונה "הביצה של גודזילה", ו"הכדור מהחלל החיצוני" על ידי המקומיים. יש הסבורים כי מדובר בסוג של מצוף. מה שידוע הוא שהכדור ריק מבפנים - ואינו מהווה איום ביטחוני

בווידאו: כדור מתכת מסתורי נשטף לחוף ביפן/רויטרס

כדור מתכת גדול נשטף לחוף ביפן, והתושבים לא מצליחים להבין מה מטרתו וכיצד הגיע לשם. גם הרשויות לא יודעות עדיין במה מדובר, כמו גם צוות לסילוק פצצות שנשלח מקום. מה שידוע הוא שהכדור ריק מבפנים - ואינו מהווה איום כלשהו. יש הסבורים כי מדובר בסוג של מצוף.

החפץ שנמצא בחוף ים בעיר המאמאטסו, כונה "הביצה של גודזילה", ו"הכדור מהחלל החיצוני" על ידי המקומיים. ערוץ הטלוויזיה היפני NHK שידר סרטון של שני עובדי ציבור בחוף אנשוהאמה בודקים את החפץ המתכתי שרוחבו 1.5 מטרים. הכדור נמצא על ידי תושב מקומי שקרא למשטרה, לאחר שראה אותו בחוף הים. הרשויות חסמו את האזור וערכו בדיקות רנטגן שלא חשפו דבר, למעט לאשר שהחפץ בטוח.

כדור מתכת נשטף לחוף הים ביפן. טוויטר, צילום מסך
כדור המתכת המסתורי/צילום מסך, טוויטר

התקרית אירעה זמן קצר לאחר שארצות הברית יירטה בלון ריגול סיני מוקדם יותר החודש. יפן הביעה חששות בפני סין אתמול (רביעי) לגבי העובדה בלוני התצפית שנצפו בשמיים שלה לפחות שלוש פעמים מאז 2019. בייג'ינג מכחישה שמדובר בריגול. שרי החוץ של שתי המדינות נפגשו אתמול והסכימו לפעול למען השקת קו תקשורת באביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully