וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן הורשע ברצח הזמר, האבא איים על הפרקליטה: "יגיע לילדים שלך"

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 14:23

כתב אישום הוגש נגד אחמד ג'בארין, בן 64 מאום אל פחם, לאחר שאיים על פרקליטת מחוז חיפה שניהלה את התיק נגד בנו שהורשע ברצח הזמר שפיק כבהא: "עכשיו את מרוצה? זה יגיע גם אלייך"

בווידאו: מאסר עולם לחאלד ג'בארין בגין רצח הזמר שאפיק כבהא לפני כעשור/יואב איתיאל

חטיבת התביעות במשטרת ישראל הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד אחמד ג'בארין, בן 64 מאום אל פחם, לאחר שאיים על פרקליטת מחוז חיפה. מדובר בעו"ד ענת שטיינשניד, שעמה היו העוזרות שלה ודוברת פרקליטות מחוז חיפה וצפון.

התובעת ניהלה את התיק נגד בנו של ג'בארין, חאלד, שהורשע ברצח הזמר שפיק כבהא ונשלח למגזר עולם. מכתב האישום עולה כי לאחר הקראת גזר הדין של בנו בבית המשפט המחוזי בחיפה הוא איים על הפרקליטה ועל משפחתה: "עכשיו את מרוצה? זה יגיע אלייך וגם אל הילדים שלך".

חאלד ג'בארין הנאשם בדיון הכרעת הדין ברצח הזמר שפיק כבהא, בימ"ש מחוזי חיפה, 11 בינואר 2023. יואב איתיאל
חאלד ג'בארין שהורשע ברצח ונידון למאסר עולם/יואב איתיאל

לפני כמה ימים הגישה שטיננשניד תלונה במשטרה ושוטרי תחנת חיפה עצרו את ג'בארין והביאו אותו לחקירה. מעצרו הוארך והיום הוגש נגדו כתב אישום לבית משפט השלום בחיפה.

בשבוע שעבר נגזר עונשו של הבן חאלד בגין רצח הזמר שאפיק כבהא לפני כעשור, בשנת 2013. כבהא, תושב כפר קרע בן 53 במותו, היה אחד הזמרים הפופולריים בחברה הערבית. שני רעולי פנים על קטנוע ירו בו מטווח קצר כשהיה במכונית בדרכו הביתה מאולם שמחות באום אל-פחם בו הופיע.

הפרקליטות דרשה בדיון מאסר עולם חובה ועוד שמונה חדשים מהפעלת מאסר על תנאי בגין עבירת אלימות שיש לנאשם. השופטים קבעו את שמיעת הטיעונים לעונש ל-25 לינואר. לבקשת התובעת עו"ד ענת שטיינשניד שניהלה את התיק עם עו"ד אפרת ברזני, הם הורו על מעצרו של חאלד ג'בארין לאלתר, ועל מעצרו הממשי מאחורי סורג ובריח, עד תום ההליכים. אנשי משמר בית המשפט ליוו אותו מספסלי הקהל אל תא הנאשמים ומשם אל תאי המעצר שבמרתף בית המשפט, משם נלקח לכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully