וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורידה: אליגטור תקף והרג בת 85 בזמן שטיילה עם כלבתה - והכל מתועד

22.2.2023 / 6:43

האליגטור שגודלו כשלושה מטרים תקף תחילה את הכלבה של האישה, ולאחר מכן תקף אותה כשניסתה להציל את כלבתה - והכל תועד במצלמות

אישה בת 85 נהרגה אמש (שלישי) מהתקפת אליגטור בזמן שטיילה עם הכלבה שלה בפורט פירס, פלורידה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי האליגטור שגודלו כשלושה מטרים תקף תחילה את הכלבה של האישה, ולאחר מכן תקף את האישה כשנסתה להציל את כלבתה.

תיעוד מצמרר לכד את הרגע בו האליגטור גורר אותה עד מותה כשהיא מנסה להגן על כלבה מפניו. הצילומים שפורסמו ב- Inside Edition מראים את גלוריה סרג' עומדת עם הכלבה הקשורה ברצועה שלה ליד אגם מחוץ לבית אבות מקומי.

האליגטור נראה שוחה במים ומתקרב אליה והיא מנסה להתרחק מהיצור ששוקל מעל ל-300 ק"ג, אבל הוא מהיר מדי והיא רק מצליחה ללכת כמה מטרים לפני שהוא מזנק מהמים ומנסה לתקוף את הכלבה.

סרג ', שניסתה נואשות להגן על חיית המחמד שלה נגררה אל מתחת לפני המים ונהרגה.

ככה זה נראה

השכנה קרול תומאס אמרה ל- Inside Edition כי ניסתה לה תוך כדי שהתקשרה למשטרה. "יש אישה באגם! אליגטור תפס אותה! "נשמעת תומאס אומרת למוקדן בשיחת החירום. "אני חושבת שהיא נעלמה. אלוהים אדירים!".

תומאס אמרה שהיא ניסתה להשתמש במוט כדי לעזור לסרג', אבל כשלה. "אין מצב שהייתי יכולה להגיע אליה מוקדם יותר", אמרה, "זה נורא למשפחתה. זה פשוט נורא, נורא".

תקיפות קטלניות של תנינים ואליגרטוים אינן שכיחות באזור על פי הוועדה לשימור הדגים וחיות הבר של פלורידה, שמסרה בנוסף שהכלבה של האישה שרדה את האירוע.

עוד בוואלה!

צפו באימה: תנין ענק הרים באוויר תנין אחר, והרג אותו

לכתבה המלאה

ה-FWC ממליץ להיות ערים לתצפית תנין בסביבת מים מתוקים. במידה ואדם ננשך על ידי תנין "הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להשיב מלחמה". על סמך גורמים רשמיים התנינים הם "מזינים אופורטוניסטים" משום שהם אוכלים טרף זמין עבורם.


ניתן למצוא תנינים בכל 67 המחוזות של פלורידה, אך הם "רק לעתים רחוקות נושכים אנשים ונדירות ההתרחשויות בהן נמנים הרוגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully