וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת אמונו של שאמה הכהן תובעת אותו ב-730 אלף שקל: "עברה מסכת התעללויות"

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 18:31

ליבנת נזרי, שהייתה הדוברת ואשת סודו של ראש עיריית רמת גן בשנים האחרונות, טוענת כי חוותה אלימות נפשית קשה בתקופה בה הייתה לצדו. לפי כתב התביעה שפורסם בחדשות 12, נזרי "התהלכה תקופה ארוכה כמו רוח רפאים והייתה מבויישת ומושפלת". שאמה הכהן: "תביעה מניפולטיבית"

אמנים מכסים יצירות במוזיאון רמת גן לאמנות כמחאה על הסרת יצירתו של האמן דוד ריב בהוראת ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן/טלי קיים

ליבנת נזרי, אשת אמונו של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן בשנים האחרונות, תובעת אותו ב-730 אלף שקלים - כך פרסם היום (שלישי) העיתונאי עמרי מניב בחדשות 12. בכתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד אוהד מחרז מתוארות עוולות שנעשו לכאורה כלפי נזרי, "שהייתה מבוישת ופגועה במהלך תקופה ארוכה, ועברה מסכת התעללויות".

נזרי שימשה כדוברת ואשת אמונו של שאמה הכהן, עת שעבדה כיועצת אסטרטגית במשרד הפרסום "גיתם". בתביעה שהגישה לבית הדין לעבודה נכתב כי היא "עמדה בחזית ועשתה כל שביכולתה על מנת לסייע לו בתקופה לא פשוטה, לרבות משימות שאינן קשורות לתקשורת".

מכתב התביעה עולה כי נזרי חוותה "אלימות נפשית במקום עבודתה והתהלכה כמו רוח רפאים". אחת מאותן עוולות לכאורה התרחשה לפני שנתיים וחצי, כשראש העירייה עקב אחר מי שחשב שהוא בן זוגה, המתין ברכב מחוץ לביתו בזמן שהעוזרת שלו נכנסה לבית ללא רשות ותיעדה את אותו גבר עם אישה אחרת. לאחר מכן התמונה הופצה בקבוצות וואטסאפ ברמת גן. זאת, במטרה לחשוף לכאורה שבן זוגה בוגד בה.

כרמל שאמה הכהן בדיון חרום בכנסת על מצוקת הדיור, יולי 2011. עומר מירון
שאמה הכהן/עומר מירון

"באוגוסט 2020 הנתבע, בעודו ברכב העירייה עם נהגו האישי ושתי עוזרותיו, הלכו לווילה בסביון 'לחפש' דמות שהתובעת הייתה עימו בקשרי חברות", נכתב בכתב התביעה. "עוזרת ראש העיר נכנסה לביתו, צילמה תמונות שלו עם בחורה אחרת בבריכה על מנת לחשוף לכאורה שהוא בוגד בתובעת. מדובר בהתנהלות מחפירה, מבישה ופוגענית. מלבד הפצת התמונות בקבוצות שונות ועשיית 'שיימינג אישי', הנתבע אף העביר לתובעת את התמונה בתכתובת וואטסאפ".

לפי התביעה המקרה התרחש כמה ימים לפני מכרז עירוני בו התמודדה נזרי לתפקיד סמנכ"לית - אך בהמשך הסירה את מועמדותה. עוד נכתב כי ראש העיר "היה שותף למעשה הנפשע כלפיה ונתן יד למסכת ההתעללות שחוותה אף לאחריו". עוד נטען כי לאחר שנפגשה עם היועמ"ש לעירייה והעלתה את ההיתכנות כי תגיש תביעה נגד שאמה הכהן - "קיבלה התובעת שיחת טלפון ממקורבת לראש העיר שמסרה לה שאם היא תעז לצאת בתביעה, אז הנתבע ישחיר את פניה וישרוף את תדמיתה".

משאמה הכהן נמסר בתגובה: "מדובר בתביעה מניפולטיבית וחסרת כל בסיס עובדתי או משפטי. הגם שהתובעת הפגינה חוסר מקצועיות ומוסר עבודה ירוד במשך תקופה ממושכת, תוך התנהלות בעייתית בלשון המעטה, ועל אף שלמרות זאת עיריית רמת גן נהגה בה במידה רבה של חסד ורחמים, בחרה התובעת לפעול כנגד העירייה. מדובר בניסיון סחיטה נואש של כספי ציבור אשר אינם מגיעים לתובעת ואנו בטוחים שכך גם יפסוק בית הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully