וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לניו יורק? תקלה בשדה התעופה עלולה לשבש לכם את הטיול

עודכן לאחרונה: 17.2.2023 / 8:56

שדה התעופה JFK, אחד מהנמלים הגדולים בארה"ב, הושבת באופן חלקי, בעקבות תקלה במערכת החשמל של אחד הטרמינלים. הבעיה עלולה להשפיע על המראות והנחיתות של טיסות באחת מהתקופות העמוסות ביותר בשנה

כאוס מזוודות בשדה התעופה הית'רו באנגליה/צילום: יוטיוב

שדה התעופה JFK בניו יורק הושבת אמש (חמישי) באופן חלקי, בעקבות תקלה במערכת החשמל באחד הטרמינלים. הבעיה עלולה להשפיע על ההמראות והנחיתות באחד מנמלי התעופה הגדולים בארצות הברית באחת התקופות העמוסות בשנה.

"נוסעים צריכים לבדוק מה סטטוס הטיסה שלהם, לפני שהם מגיעים לשדה", נמסר מטעם נמל התעופה JFK. "עבודות התחזוקה נמשכות, כדי להשיב את פעילות הטיסות מהר ככל האפשר". בינתיים, טיסות שהיו אמורות לנחות ב-JFK הופנו לטרמינלים אחרים.

נוסעת עם טרולי בשדה תעופה. ShutterStock
לוח טיסות בשדה תעופה/ShutterStock

בחודש דצמבר האחרון בוטלו יותר מ-4,400 ברחבי ארצות הברית נוכח סופת השלגים החריגה שפקדה את המדינה. הביטולים הגיעו דווקא בתקופת החגים, במהלכם ישנו עומס. במקביל, תאגיד רכבות הנוסעים "אמטרק" ביטל עשרות נסיעות רכבת במהלך חג המולד, מה ששיבש את התכנון של אלפי נוסעים.

מינהל התעופה הפדרלי הורה על ביטול או עיכוב הטיסות לצורך הסרת קרח שהתגבש על פני מסלולי ההמראה במספר שדות תעופה בארצות הברית. "למזג האוויר החורפי הקשה יש השפעה משמעותית על הטיסות", מסר הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully