וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמ"ר אסיל סואעד נפל בפיגוע במחסום בירושלים: "נלחם כדי לחתום קבע"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 21:35

לוחם מג"ב בן ה-22 עלה לאוטובוס כדי לבצע בדיקה, כשלפתע התנפל עליו מחבל בן 13 חמוש בסכין. המאבטח שהיה עמו ירה לעבר המחבל, אך ככל הנראה פגע בחברו. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש, ובהמשך נקבע מותו. "נרתם תמיד לכל משימה ואהב את השירות למען ביטחון המדינה"

פצוע אנוש בפיגוע במחסום ענתות/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מותו של לוחם מג"ב, סמ"ר אסיל סואעד שנפגע בפיגוע במחסום שועאפט, נקבע הערב (שני) בבית החולים. סואעד בן ה-22 עלה לבדיקת אוטובוס שגרתית כשמחבל בן 13 התנפל עליו ודקר אותו, מאבטח אזרחי שהיה עמו בבדיקה ירה לעבר המפגע, ופגע גם בלוחם.

חבריו בפלוגה במשמר הגבול סיפרו על אדם "הכי שמח, תמיד סייע ועוזר לכולם, נרתם תמיד לכל משימה ואהב את השירות למען ביטחון המדינה". סועאד התגייס לחיל במרץ 2019 לשירות חובה, שבסיומו נלחם בכדי לחתום קבע באותה הפלוגה שבה גדל.

פיגוע במחסום ענתות: לוחם שנהרג, סמ"ר אסיל סואעד, בן 22, תושב חוסנייה, משרת בשירות קבע בפלוגה נ"ד במשמר. 13 בפברואר 2023. דוברות מג"ב, אתר רשמי
סמ"ר אסיל סואעד/אתר רשמי, דוברות מג"ב

עוד עלה מהחקירה כי הלוחם הבחין בחבורת ילדים בתוך קבוצה של מבוגרים באוטובוס. הוא ביקש מאחד מהם להזדהות, וזה בתגובה שלף סכין ודקר אותו. כעת, המחסום נסגר לתנועה ועשרות לוחמי מג"ב הגיעו לתגבר את הכניסה למחנה הפליטים. כוחות משטרה עיכבו כמה מבני משפחתו של המחבל.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "הלב נחרד מנפילתו של לוחם מג"ב, בפיגוע מזעזע. לוחם שהלך כדי לשמור על הילדים שלנו, שיוכלו לצאת מהבית בביטחון ולצערנו לא יחזור הביתה. אסון קשה מאוד וכאב גדול לעם ישראל כולו. בשמי ובשם מדינת ישראל אני מוסר תנחומים למשפחה היקרה, ליבנו איתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully