וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 ק"ג של סמים: לוחמי צה"ל סיכלו הברחה בגבול מצרים

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 14:53

הלוחמים הגיעו למקום ועצרו את הארבעה שזוהו בתצפיות. הם החרימו סמים בשווי של כ-2.3 מיליון שקל שהחשודים ניסו להעביר לשטח ישראל. המבריחים שנעצרו, הסמים והאמצעים ששימשו להברחה הועברו להמשך טיפול במשטרה

סרטון תצפיות מסיכול ניסיון ההברחה. 13 בפברואר 2023/דובר צה"ל

לוחמי צה"ל סיכלו הלילה (שני) הברחת סמים מגבול מצרים בשווי של כ-2.3 מיליון שקל ועצרו ארבעה חשודים בהברחה. לפי הודעת הצבא, בתצפיות בגבול זוהו במהלך הלילה הארבעה שניסו להבריח סמים לשטח ישראל. לוחמים הוזנקו למקום על מנת לסכל את ההברחה. הם תפסו את החשודים והחרימו כ-90 ק"ג סמים בשווי מוערך של כ-2.3 מיליון שקל. החשודים שנעצרו, הסמים והאמצעים ששימשו להברחה הועברו להמשך טיפול במשטרה.

אתמול הותר לפרסום שיחידת מג"ן וכוחות המשטרה בשיתוף לוחמי צה"ל סיכלו הברחת סמים מהגדולה ביותר בשנים האחרונות. בין הסמים שהוברחו נמצאו 92 ק"ג של קוקאין והרואין, ועוד 28 ק"ג של חשיש. כלל הסמים שנתפסו שווים יחד יותר מ-50 מליון שקלים.

הסמים שהוחרמו בניסיון ההברחה. 13 בפברואר 2023. דובר צה"ל, דובר צה"ל
הסמים שהוחרמו בניסיון ההברחה בגבול, הלילה/דובר צה"ל, דובר צה"ל

בחודש שעבר ערכו כוחות צה"ל והמשטרה פעילות משותפת, המתמקדת בסיכול הברחות מגבול מצרים. במהלך הפעילות זיהו תצפיות צה"ל חשוד מנסה לבצע הברחה באזור דרום הגבול. עם קבלת ההתראה, החלו הכוחות לרדוף אחר בחשוד בעזרת כלי רכב ומסוק של המערך האווירי של המשטרה. המרדף הגיע לסיומו באזור מכתש רמון, שם הצליחו הכוחות לעצור את החשוד לאחר שזה איבד שליטה והתהפך ברכב בו נהג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully