וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בהודו: הורים ביולוגיים טרנסג'נדרים ראשונים במדינה

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 15:27

טרנסג'נדרים סובלים מאפליה וסטיגמות בהודו, אף שהם מוכרים באופן רשמי כ"מגדר השלישי" מ-2014: "זה היום המאושר בחיי. קיבלתי גם תגובות שפגעו בי. הלידה של התינוק שלנו היא התשובה שלנו. אני מודה על כל התמיכה שקיבלנו"

זוג טרנסג'נדרים ממדינת קרלה בדרום הודו נהפכו ביום רביעי להורים הביולוגים של תינוק בריא. הם הזוג הטרנסג'נדרי הראשון בהודו שהביא לעולם ילד ביולוגי. הלידה היא נקודת ציון חשובה בהודו, היכן שאנשים טרנסג'נדרים סובלים מאפליה וסטיגמות, אף שהם מוכרים באופן רשמי כ"מגדר השלישי" מאז 2014.

זיה פבאל ובן זוגה זהאד, שתמונות ההיריון שלהם כיכבו ברחבי העולם, קיבלו את התינוק ב"דמעות של אושר". פבאל שיתפה את החדשות באינסטגרם והעלתה תמונה של התינוק, שנולד חודש לפני הזמן. השניים אמרו ל-BBC כי זהאד והתינוק, ששמו וזהותו לא נחשפו, בריאים ומרגישים טוב.

"זה היום המאושר בחיי. קיבלתי גם תגובות שפגעו בי. אך הלידה של התינוק שלנו היא התשובה שלנו. אני מודה על כל התמיכה שקיבלנו", אמרה פבאל לסוכנות הידיעות ההודית ANI. "התינוק נולד ב-09:30 בבוקר בניתוח קיסרי בבית החולים של הקולג' הממשלתי לרפואה משום שבזמן הלידה, רמות הסוכר של זהאד היו גבוהות", היא הוסיפה.

זיה פבאל ובן זוגה זהאד, זוג טרנסג'נדרים בהודו. אינסטגרם, אתר רשמי
תמונות ההיריון של זיה פבאל ובן זוגה זהאד/אתר רשמי, אינסטגרם
זיה פבאל ובן זוגה זהאד, זוג טרנסג'נדרים בהודו, הביאו תינוק לעולם. אינסטגרם, אתר רשמי
תמונת התינוק/אתר רשמי, אינסטגרם
זיה פבאל ובן זוגה זהאד, זוג טרנסנג'נדרים מקרלה בהודו. אינסטגרם, אתר רשמי
זיה פבאל ובן זוגה זהאד/אתר רשמי, אינסטגרם
זיה פבאל ובן זוגה זהאד, זוג טרנסנג'נדרים מקרלה בהודו. אינסטגרם, אתר רשמי
זיה פבאל ובן זוגה זהאד/אתר רשמי, אינסטגרם

וינה ג'ורג', שרת הבריאות של מדינת קרלה, בירכה את הזוג והביעה רצון להיפגש עם השניים באופן אישי. היא גם הורתה לבית החולים לשמור על עירנות ולספק את כל הטיפולים הנדרשים לזוג ללא תשלום.

פבאל וזהאד אמרו כי החלום שלהם היה להיפך להורים. הזוג עצר את טיפולי ההורמונים שעבר במהלך תקופת ההיריון. ההיריון נחשב נדיר בהודו משום ששום אדם לפניהם "לא יכול היה לכנות את עצמו הורה ביולוגי בקהילת הטרנסג'נדרים, ככל שאנו יודעים", הם הוסיפו.

בני הזוג היו בשלבים שונים של השינוי המגדרי שלהם כשהחליטו להביא ילד לפני שנה וחצי. הם עצרו את התהליך על פי עצת הרופאים. ביום רביעי הם שיתפו את התמונה של התינוק והודו לכל מי שהתפלל בעבורם. זהאד, רואה חשבון, אמר שהוא מתכוון לשוב לעבודה עוד חודשיים, ואילו פבאל תטפל בתינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully