וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: גבר רצח את אשתו באמצעות נחש קוברה

גבר ממדינת קרלה שבדרום-מערב הודו נעצר לאחר שאשתו מתה מנשיכת נחש במיטתה. משפחתה טענה כי הוא הטריד אותה עבור הנדוניה, וחשדה התעורר אחרי שכמה שבועות קודם לכן היא הוכשה על ידי נחש צפע. התביעה דרשה לגזור עליו עונש מוות, אך בית משפט שלח אותו למאסר עולם כפול

נחש קוברה, הודו. רויטרס
הכיש את האישה בשנתה. נחש קוברה/רויטרס

גבר הודי הורשע השבוע ברצח אשתו באמצעות נשיכת נחש קוברה ונשלח למאסר עולם כפול. סוראג' קומאר נעצר בשנה שעברה במדינת קרלה שבדרום-מערב הודו לאחר שאשתו, אות'רה, מתה מנשיכת נחש. המשטרה החלה בחקירה לאחר שמשפחתה טענה שהיא נרצחה ואמרה כי סוראג' הטריד אותם עבור נדוניה.

ביום שני, בית משפט קבע כי הוא שחרר את הנחש במיטה במאי שעבר בזמן שאשתו בת ה-25 ישנה בה. משפחתה חשדה שהיה זה מעשה מתוכנן משום שרק כמה שבועות קודם לכן היא הוכשה על ידי נחש צפע. המשטרה מסרה כי החקירה העלתה שסוראג' עומד מאחורי שני הניסיונות. היא גם עצרה אדם שעזר לו לרכוש את הנחשים, שבהמשך שיתף עמה פעולה ועזר לה לפענח את התיק.

על פי אתר מקומי, כתב האישום של המשטרה היה מפורט על פני אלף עמודים והתביעה דרשה לגזור עונש מוות משום שמדובר ב"מקרה נדיר ביותר". השופט הסכים כי מדובר במקרה חריג וגזר מאסר עולם כפול על סוראג'. בנוסף לכך, הוא נקנס בסכום של חצי מיליון רופי (6,635 דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully