וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר מאונן פרץ לזום של מועצת העיר והימם את כל המשתתפים

10.5.2023 / 0:07

שיחת זום סטנדרטית של אנשים חמורי סבר ממועצת העיר בווילס שובשה על ידי גבר שקרא לעצמו "ג'יימס טריינור", שהופיע לפתע על המסך כשהוא עירום לגמרי וגם גונח. צפו בתקרית הביזארית

אדם אונן בפגישת זום של מועצת העיר/Deeside.com

פגישת אונליין בזום הפכה לכאוס של ממש אחרי שגבר מאונן פרץ לשייחה והצטלם תוך כדי שהוא מענג את עצמו. פגישת הזום הזו נערכה בפלינטשייר, ווילס, כאשר בעיצומו של הדיון של מועצת העיר פרץ הגבר לשידור ושיבש אותו. הגבר החרמן, שהיה עירום לגמרי, הופיע לפתע על המסך עם השם ג'יימס טריינור כשהוא כנראה ביקש זימון בזמן המעשים שלו.

בניו יורק פוסט דווח שהגבר הזה לא רק הופיע ואונן, אלא הוא גם נשמע במהלך השיחה כשהוא אומר "אני רוצה שתגמרי איתי" ותוך כדי הוא גונח בזמן שיתר השמתתפים בשיחת הזום, שנראו אנשים מאוד רציניים וחמורי סבר, היו המומים לגמרי.

צפו בקטע הביזארי

הסרטון מהפגישה המוזרה הזו התפרסם באתר החדשות המקומי, וניתן לשמוע את אחד המשתתפים אומר לפתע: "מישהו הצטרף לפגישה.. ג'יימס טריינור?". "סליחה, הצטרפתי באיחור", ענה הגבר המסתורי. "סליחה, מי אתה? אתה נציג הציבור שלנו?", שאל פקיד אחר והוסיף: "אנחנו מבקשים מכל מי שנכנס לפגישה הזו להישאר על השתק, אבל כמובן שאנחנו מקבלים בשמחה כל חבר חדש, כי זו פגישה פומבית".


עוד מקרים דומים
מול כל בית הכנסת: זוג תיעד עצמו מקיים יחסי מין - באמצע בת המצווה

פוליטיקאי נתפס מנשק את החזה של חברתו בזום של הקונגרס - והתפטר

זוג נתפס עושה סקס במהלך שיחת זום של מועצת העירייה

זמן קצר אחרי זה הגבר הפעיל את המצלמה שלו שחשפה את התרמית וגרמה לשיחת הזום להתנתק ולאחר מכן היא חודשה ללא נוכחותו של "ג'יימס טריינור". לא ברור איך הגבר המאונן הצליח להתחבר לשיחה הזו משום שהלינק לחיבור והקוד ניתן רק לחברים של המפגש הספציפי הזה.

גם זהותו האמיתית של ה"האקר העירום" לא ברורה עדיין ולא ברור אם הוא יעמוד לדין על המעשה שלו והאם הוא נוהג לעשות זאת בדרך קבע, או שזה היה תעלול חד פעמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully