וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול כל בית הכנסת: זוג תיעד עצמו מקיים יחסי מין - באמצע בת המצווה

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 13:22

במשך 45 דקות צפו כל המתפללים שהשתתפו בטקס בת מצווה שנערכה בזום בבני זוג מקיימים יחסי מין - לאחר ששכחו לכבות את מצלמת הווידאו שלהם

חבר קונגרס ארגנטינאי תועד מנשק את שדי חברתו בשיחת זום/TN

אנחנו רגילים כבר לראות הפקות ענק שמושכות את העין בחגיגות בת מצווה, אבל כזה עוד לא ראינו - זוג חשף את עצמו בטעות מקיים יחסי מין בזמן שהשתתף בטקס בת מצווה שנערך בזום לאחר ששכחו להצטרף לטקס הווירטואלי עם האודיו שלהם בלבד.

בני הזוג בגיל העמידה צולם כשהם מלטפים ומענגים זה את זה בזמן שהם למעשה משתתפים בטקס בבית הכנסת "בית אל" במיניאפוליס ב-14 במאי, כך דיווח ה"ניו יורק פוסט". הצופים המזועזעים אמרו שבני הזוג השובבים קיימו סשן מין ממושך, שהסתיים רק כאשר סוף סוף הבחינו בהודעת צ'אט פרטית שהתחננה בפניהם להפסיק.

זוג קיים יחסי מין בזום של בית הכנסת. REDDIT, צילום מסך
"הוא היה במיטה, שלף את האיבר שלו החוצה והיא התחילה לענג אותו"/צילום מסך, REDDIT

"זה נמשך בערך 45 דקות", אמר אדם אחד שראה את בני הזוג משתעשעים במהלך הטקס הדתי. "היא הסתובבה עירומה ואז התלבשה, נכנסה ויצאה מהזום. הוא היה במיטה, שלף את האיבר שלו החוצה והיא התחילה לענג אותו. מישהו בזום שראה אותם התקשר אליה ואמר, ''מה לעזעזל את עושה? את במצלמה" והיא התחרפנה".

"זה היה זום לכבוד בת מצווה", הוסיף עד הראייה, "רוב המשתתפים לא הפעילו את המצלמה, למעט המשתתפים המבוגרים יותר שלא יודעים איך לכבות את המצלמה שלהם, וביניהם היו שני האנשים האלה. אז המסכים היו די גדולים וכולם יכלו לראות מי במצלמה".

אין שום טענה שהצמד הם אקסהיביציוניסטים ששידרו את עצמם מקיימים יחסי מין להנאתם או כדי לזעזע את הצופים, אלא פשוט עשו זאת בטעות. בני הזוג לא זוהו על ידי בית הכנסת, לפי ה"ניו יורק פוסט" ומנכ"ל בית הכנסת מאט וולצר מסר שהוא "מודע לתקרית ולא אתייחס לפרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully