וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת נגד מנכ"לי משרדי הבריאות והפנים שנפגשו עם דרעי: "מבזים את בית המשפט"

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 18:38

במכתב ששיגרה התנועה לאיכות השלטון למשה בר סימן טוב ורונן פרץ, הם מתחו ביקורת על כך שהם ממשיכים לקיים פגישות עם דרעי, על אף שבג"ץ פסק כי על האחרון להפסיק לכהן כשר במשרדים שלהם. "הם הלכה למעשה מפרים את הצו ומסתכנים בביזיון בית המשפט"

בווידאו: נתניהו ובכירי הממשלה הגיעו לישיבת תמיכה בדרעי/רוני כנפו

התנועה לאיכות השלטון מתחה היום (רביעי) ביקורת על מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ומנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ, שקיימו פגישות עבודה עם ח"כ אריה דרעי, זאת לאחר שבג"ץ פסק כי על האחרון להפסיק לכהן כשר המשרדים האלה. לדברי התנועה, מדובר ב"ביזוי בית המשפט".

"האפשרות שאתם או עובדי הדרג המקצועי במשרדכם מביאים לאי-קיום צו בית המשפט שקבע כי חבר הכנסת דרעי לא יכול לכהן כשר - פוגעת פגיעה קשה בציבור כולו ובתשתית החברתית המביאה לכיבוד החוק", מסרו בתנועה לאיכות השלטון.

"בית המשפט העליון פסק בהרכב של 11 שופטים שאריה דרעי - מי שהורשע רק לפני שנה ולפי הודאתו, במעשים פלילים חמורים בשתי פרשות שונות - לא יכול לכהן כשר במדינת ישראל", אמר עו"ד הידי נגב, מנהל מחלקת מדיניות וחקיקה בתנועה לאיכות השלטון. "הפרת הצו שניתן על ידי בית המשפט העליון, על ידי הפיכתו של דרעי לשר 'בפועל' היא למעשה ביזיון בית המשפט. אם אכן עובדי הדרג המקצועי במשרדי הפנים והבריאות משתתפים בישיבות מקצועיות כאלה - הם הלכה למעשה מפרים את הצו ומסתכנים גם הם בביזיון בית המשפט".

אריה דרעי,. יונתן זינדל, פלאש 90
"המנכ"לים מפרים את הצו ומסתכנים בביזיון בית המשפט". דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

על אף שדרעי פוטר מתפקידיו, ומונו לו ממלאי מקום, בשבוע שעבר פורסם כי ממלא מקומו במשרד הבריאות, חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס, לא הגיע ללשכתו במשרד הבריאות בירושלים, בתל אביב או במשל"ט בקריית התעופה. בנוסף בן צור לא נפגש עד לאותו פרסום עם מנכ"ל משרדו משה בר סימן טוב או עם כל איש מקצוע אחר באגפי משרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully