וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בלוד: בת 33 נדקרה למוות בפתח ביתה, שכנה נעצר

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 11:26

צוות מד"א קבע בזירה את מותה של לידר סוויסה בת ה-33, שנמצאה בפתח ביתה על ידי בעלה, שהוזעק על ידי אמה שהמתינה לה מתחת לבניין. אחד השכנים שלה נעצר. במשטרה טענו כי לא היו תלונות נגדו, אך שכנים תיארו מציאות אחרת ואמרו כי היא התלוננה. "הטריד את כל דיירים"

אחותה של הנרצחת: "היו צריכים לתפוס אותו, המשטרה לא הייתה צריכה לחכות לרצח"/מערכת וואלה

אישה בת 33 נדקרה למוות הבוקר (רביעי) בלוד, והמשטרה עצרה את אחד משכניה בחשד לרצח. הנרצחת, לידר סוויסה, נמצאה ללא רוח חיים בפתח ביתה, והמשטרה עצרה בסמוך למקום את החשוד, בן 41. במשטרה אמרו כי לא היו תלונות רשמיות בין הנרצחת לחשוד, שייבחן גם על ידי גורמי מקצוע, אך שכנים מסרו עדויות סותרות.

לדברי אחד השכנים, אמה של סוויסה חיכתה לה בפתח הבית בבוקר, וכשהיא לא יצאה היא התקשרה לבעלה של האישה. הוא פתח את דלת הכניסה וראה את אשתו דקורה בחדר המדרגות. לדבריו, החשוד ברצח "הטריד את כל דיירי הבניין". הוא אמר כי בשבוע שעבר היא התקשרה למשטרה, ושוטרים שהגיעו לבניין דיברו עם שניהם.

עדה, בעלת דירה בבניין, סיפרה לוואלה! כי הנרצחת פנתה למשטרה לפני שבוע. עוד היא סיפרה כי כלתה הייתה האחרונה שראתה את הקורבן וניסתה להציל אותה. על החשוד סיפרה עדה כי "הוא היה צריך השגחה וחי בהזנחה. הוא בקושי היה יוצא מהבית והיה עושה נזקים בבניין. הבנתי שעמידר ניסו להוציא אותו משם".

לידר סוויסה נרצחה בפתח ביתה בלוד, שכנה נעצר 08 בפברואר 2022. באדיבות המשפחה
אמה המתינה לה מחוץ לבית. לידור סוויסה/באדיבות המשפחה

שכן אחר אישר את דבריה של עדה ואמר גם הוא כי הנרצחת התקשרה למשטרה בשבוע שעבר ושוטרים שהגיעו לבניין דיברו עם שניהם. עוד הוא סיפרה כי אמא שלה חיכתה לה מתחת לבית בבוקר וכשלא יצאה - היא התקשרה לחתן שלה. הוא פתח את דלת הכניסה לדירה ומצא את אשתו דקורה. לדבריו, החשוד ברצח הטריד את כל דיירי הבניין.

עוד בוואלה!

בית המשפט: קיים קושי משמעותי להוכיח כי אדוארד קצורה רצח בכוונה את יעל מלניק

לכתבה המלאה
זירת רצח אישה בשנות ה-30 לחייה בלוד, 8 בפברואר 2023. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח של האישה בלוד/דוברות משטרת ישראל

סגן מפקד מחוז מרכז, תת-ניצב יאיר חצרוני, קיים הערכת מצב בשטח ובסיומה הטיל את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully