וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 60 נהרג בתאונה בדרום, שני צעירים נוספים נפצעו קשה

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 11:53

רכב פרטי פגע בנהג מיניבוס שעמד על הכביש סמוך למשואות יצחק. צוות מד"א קבע במקום את מותו של נהג המיניבוס, שנלכד מתחת לרכב, ופינה את הפצועים לבית החולים ברזילי שבאשקלון. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה

גבר בשנות ה-60 לחייו נהרג ושני צעירים נוספים כבני 20 נפצעו קשה היום (שלישי) בתאונת דרכים בין מיניבוס לרכב פרטי, סמוך למושב משואות יצחק שבדרום. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של ההרוג במקום ופינה את שני הפצועים לבית החולים ברזילי שבאשקלון. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

"כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה בין מיניבוס לרכב פרטי", שחזרו אנשי מד"א קובי זלצר, אורין עוזרי ובן ציון טטרו. "אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שנהג המיניבוס, שהיה מחוץ לרכב, נפגע מהרכב הפרטי ונלכד תחתיו. הוא היה מחוסר הכרה, ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותו".

לדבריהם, "ברכב הפרטי נלכדו שני גברים בשנות ה-20 לחייהם, כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית. יחד עם כוחות הכיבוי חילצנו אותם מהרכב תוך כדי טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים".

דוברות מד"א : עדכון לתאונת דרכים בכביש 4103 סמוך לבית אלעזר. דוברות מגן דוד אדום, אתר רשמי
זירת התאונה בתל נוף, אתמול/אתר רשמי, דוברות מגן דוד אדום

רק אתמול נהרגו שתי נשים בתאונת דרכים בין שלושה רכבים סמוך לבסיס חיל האוויר תל נוף שבדרום, , אחת מהן קצינה בבסיס. צעירה נוספת נפצעה באורח קל. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully