וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא בכיר ברמב"ם נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה ליד גן ילדים

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 10:15

המשטרה עצרה את החשוד, כבן 50, לאחר שישב ברכבו ו"נגע באיבר מינו" תוך שהוא מסתכל לעבר גני ילדים. בהמשך תוגש בקשה להאריך את מעצרו

ניידת שיטור עירוני של המשטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

רופא בכיר של רמב"ם, כבן 50, נעצר בחשד למעשה מגונה בפומבי. הוא נחקר הלילה בתחנת טירת כרמל והיום (שלישי) צפויה המשטרה להביאו בפני שופט בבית משפט השלום בחיפה.

לפי המשטרה, החשוד נעצר בחשד "שעמד עם רכבו בסמוך לגני ילדים ונגע באיבר מינו". המשטרה פתחה בחקירה אתמול בשעות הבוקר, עם קבלת דיווח על מעשה מגונה בפומבי. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט השלום בחיפה.

המקרה מגיע שבוע לאחר שהתפרסם כי נציב שירות המדינה השעה רופא בכיר ברמב"ם, שכיהן כמנהל מחלקה פנימית, על רקע תלונתה של רופאה מתמחה כי ביצע בה מעשה מגונה, במשרדו בבית החולים.

עורכי הדין תמי אולמן ויעקב שלומוביץ המייצגים את הרופא מכחישים בשמו שעשה את המעשה.

מבית החולים נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שלפי החשד קרה מחוץ לתחומי בית החולים, ובית החולים אינו מעורב בו. אנו ממתינים לתוצאות חקירת המשטרה ונשתף פעולה עם רשויות החוק וגורמי המשמעת ככל שיידרש".

בחודש דצמבר האחרון נעצרו שני עובדים בבתי החולים רמב"ם ושיבא, אורן חננייב בן ה-28 מקרית ים ויעקב דניל בן ה-35 מרמת גן, בחשד שתקפו מינית ילדים ותינוקות, בין היתר בחדרי ניתוח, תיעדו את המטופלים בעירום וסחרו בתכנים ביניהם.

על פי החשד, השניים צילמו ותיעדו צילומי עירום של נערות וילדות. במהלך החקירה נתפס אף תיעוד של אחד החשודים מבצע עבירת מין בתינוקת בת פחות משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully