וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפל בתקלות - וגנב: טכנאי נאשם במעילה של יותר ממיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 7:57

מכתב האישום עולה כי העובד, ששימש כטכנאי בחברת בת של בנק מזרחי, פעל במשך כמה חודשים וכשהגיע לטפל בתקלות בכספומטים - הצליח לגנוב כסף רב. בין היתר, פעם במקומות מרכזיים ברמת גן, תל אביב, ירושלים ומודיעין

בווידאו: תיעוד מאופקים: פרץ לבנק - ונתפס על חם/מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד עובד אבטחה של בנק מזרחי טפחות בגין גניבה של כמיליון שקלים ורבע מכספי הבנק. הגניבה התבצעה על פני כמה חודשים ובכמה הזדמנויות שונות, בהן נקרא לטפל בתקלות בכספוטים של הבנק.

מכתב האישום עולה כי אלכסנדר רוזנשטיין, בן 45 מפתח תקווה, ביצע את המעשים בעת שעבד כטכנאי בחברת הבת של הבנק, האחראית על מערך הביטחון ושינוע הכספים, הקרויה מזרחי טפחות שירותי אבטחה.

בנק מזרחי טפחות, פברואר 2012. שי אוקנין
תיקן תקלות בכספומטים של בנק מזרחי טפחות - וגנב כמיליון ורבע שקלים/שי אוקנין

במשך כחודשיים, בין נובמבר לינואר בשנה שעברה - הצליח רוזנשטיין לגנוב מתוך המכונות שתיקן לא פחות ממיליון שקלים ורבע. זאת, על אף מיקומם של הכספומטים שהוצבו במוקדים מרכזיים בארץ. בין היתר, גנב הנאשם כ-400 אלף שקלים מכספומט הממוקם באוניברסיטת בר אילן, יותר מחצי מיליון מכספומט בקניון ברמת אביב, ומהכספונים בתחנה המרכזית בירושלים ובישפרו מודיעין הצליח לגנוב כמה עשרות אלפי שקלים. כך לפי כתב האישום.

עוד עולה כי במקרה אחר, בעת שהועסק כטכנאי תורן במרכז המזומנים הארצי של הבנק בלוד - נכנס לכספת וגנב כ-150 אלף שקלים. במקרה זה, לאחר שנתפס - השיב לבנק 119 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully